[waterschade] Panasonic X60, werkt wel maar blauwe led brand

Pagina: 1
Acties:

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:08
Gegroet mede tweakers,

Gisteren heb ik van iemand een Panasonic X60 gekregen die 10 minuten in zeepsop had gelegen. Ik direct batterij eruit gehaald, alles opengeschroefd en alles goed drooggemaakt en schoongemaakt volgens alle topic's die hier op GoT rondzwerfen :) (En ja ik weet dattie er waarschijnlijk over een jaartje wel weer mee ophoudt ;) )

Nu is er alleen nog 1 probleem:

Het blauwe LEDje op de voorkant blijft branden als de gsm uitstaat, het lampje dooft onmiddelijk als de gsm ingeschakeld wordt en functioneert daarna goed(knipperen bij inkomend gesprek, veranderen van kleur bij ophangen, andere kleur bij inkomend SMS bericht enz). Zodra de telefoon weer uitgeschakeld wordt (Vodafone, Goodbye!) gaat het lampje direct weer branden :(

Wat heb ik zelf geprobeerd:

-Toestel drogen (duh :P )
-Service manual van de X60 gezocht, maar niet gevonden :(
-Zoeken op GoT/Google

Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? (op lange termijn trekt het de accu leeg namelijk :P)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ondanks dat het je probleem niet op zal lossen, zou ik het toch zou laten als ik jou was. De kans dat je je telefoon sloopt is er, en daarnaast is de kans erg klein dat iemand een oplossing voor je heeft ben ik bang. Daarnaast trekt een LED erg weinig stroom, en wie doet z'n mobiel nou uit? :+

Enige wat je kan proberen is laten repareren door panasonic.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• RadioAir
ikke, als ik in de les zit :P

(ze controleren hier of ze niet toevallig op stil staan :@ )

maar ja, waar zou het dan kunnen zitten? misschien een software update doen ofzo? Datakabels zijn altijd wel te maken, moet ik alleen even aan een rs232 zien te komen :P

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lijkt me aannemelijker dat hij ergens kortsluiting maakt. En zoek maar uit waar die dat doet dan. Veel succes zou ik zeggen. Zoveel kleine prutscontactjes die erin zitten.. :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• RadioAir
Nou ja, ik zie wel :)

Voorlopig doet ie het nog en is het wel handig als tweede telefoontje :)

(Heb nu een Motorola V525 en die bevalt nog prima, mijn accu begon net slechter te worden, gaat mn speaker kapot, erbij laten zetten dat de accu niet goed oplaadt, boardswap+nieuwe accu :D)