Toon posts:

[WMV] Een WMV-bestand beveiligen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een wmv-bestand (80mb) die ik binnekort op het internet ga plaatsen. Echter is dit bestand alleen bedoeld voor een x-aantal personen, daarom wil ik graag dit bestand beveiligen met een wachtwoord. Is dit uberhaupt mogelijk? Of moet ik zoeken naar een andere oplossing? Zo ja, wat voor oplossingen zijn er mogelijk?

Alvast bedankt!

Grt, Wouter

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoek eens op DRM ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
DRM is toch digital rights management? Maar heeft dat niet met streaming te maken? Want de personen mogen het bestand wel downloaden, maar bij afspelen zou er dan een wachtwoord gevraagd moeten worden.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:33:
[...]

DRM is toch digital rights management? Maar heeft dat niet met streaming te maken? Want de personen mogen het bestand wel downloaden, maar bij afspelen zou er dan een wachtwoord gevraagd moeten worden.
Dan zou ik toch nog steeds zoeken op DRM ;)
Of 'ie dan om een wachtwoord kan vragen weet ik zo net nog niet, maar je kunt wel bepalen wie wat mag afspelen. Of dat nou gestreamed of gedownload wordt.

Een goeie plaats om te beginnen is hier

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 02-05-2005 13:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga het ff uitzoeken over het hoe en wat.