Toon posts:

[XP] Uitloggen met Netware 6.5 erg langzaam*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een workstation aan een netware 6.5 server hangen met xp sp2. Nu kunnen ze gaan inloggen via de novell client met een gebruikersnaam en wachtwoord. Het probleem is als volgt, als ze gaan afmelden duur het echt een eeuwigheid, hij gaat eerst instellingen opslaan en daarna netwerkverbindingen opslaan. Weet iemand of je dat uit kunt zetten? Ik heb me echt rot gezocht.

Ik dacht eerst dat het aan de service pack lag maar dat is niet het geval. Ik heb ook al die dingen in het register aangepast maar dat staat los van het netwerkt.

Kan iemand me helpen??

thnx

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat wil je exact uitzetten? Misschien bedoel je iets over zwervende profielen, wat met grote profielen wel eens een tijdje kan duren. Ik zet even je os vooraan in de titel conform Windows Operating Systems - Policy. Watvoor zoektermen heb je gebruikt? Gebruik je ook singlesignon? Duurt zonder Netware inloggen ook zo lang?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
nou ja, het gaat over het uitloggen, hij zegt dan: netwerkverbingen opslaan, instellingen opslaan. en dat wil ik uitschakelen

Verwijderd

Dat is normaal als je gebruik maakt van een user policy package. Waarschijnlijk heb je in de Windows Desktop Preferences de roaming profiles aanstaan.

Je kunt zorgen dat je in de (Group) policy bepaalde zaken uitsluit van synchronisatie. Dit wordt dan niet meegenomen in je Roaming Profile.

Mvg,
Roland

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 13:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik de Windows Desktop Preferences?

Verwijderd

In je user policy package, ofwel in ConsoleOne.

doe maar niet ;)

[ Voor 129% gewijzigd door elevator op 02-05-2005 13:32 ]

Pagina: 1