[V&A] kan advertentie(s) niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:46
Sinds we het nieuwe systeem hebben (welke overigens veel bere is dan het vorige _/-\o_) ben ik erachter gekomen dat een advertentie verwijderen neit meer kan :? ik kan via admanager wel een advertentie toeveogen en wijzigen maar ik kan nergens vinden hoe ik een advertentie kan verwijderen. In de FAQ staat dat er een optie moet zijn maar ik kan hem echt totaal niet vinden..

is het misschien mogelijk om mij te verduidelijken waar die optie nu is? wordt gek van al die emails die ik nog krijg nadat ik het artikel heb verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Volgens mij zit dat bij dezelfde plek als waar je aan kan geven

"Verkocht"

"Obsolete"

enzo

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Via de Admanager > Advertentie wijzigen
Daarna onderaan de advertentie, de advertentie op vervallen of verkocht instellen.

Dit staat in de FAQ: Vraag & Aanbod vermeld. :)
Hoe kan ik mijn advertentie wijzigen of verwijderen?

Klik op de link 'Advertentie wijzigen' in het tabmenu 'Admanager'. Je komt nu op een pagina waar je je advertenties kunt wijzigen of verwijderen. We adviseren om een advertentie zo snel mogelijk te verwijderen zodra een koper is gevonden. Zo wordt Vraag & Aanbod schoon gehouden van ongeldige advertenties. Advertenties ouder dan een maand worden automatisch verwijderd.

[ Voor 60% gewijzigd door Longbeard op 02-05-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je hebt onderaan toch de optie Advertentiestatus? In het dropdownmenu erachter zou je moeten kunnen aangeven wat de status is. Verwijderd hebben jullie niet als optie geloof ik, maar jullie kunnen wel een van de andere opties kiezen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:46
ben ik dan zo stom of wat lol.. bedankt :P

[ Voor 6% gewijzigd door consolefreak op 02-05-2005 12:53 ]