Toon posts:

Laptop medio begin juli kopen, voordeel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil begin juli een laptop aanschaffen, het gaat dna om de Acer 8103.
Maar hoe groot is/kan het voordeel zijn als ik hem pas in juli aanschaf, mbt de prijs.

Pricewatch: pricewatch: Acer Travelmate 8103WLMI (P-M 750; 512MB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan iemand dat nou weten...? Ik denk niet dat er iemand op GoT in het bezit van een glazen bol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 14:17
Ik lees wel eens dat er meestal aan het einde of vlak na de zomervakantie weer nieuwe modellen uitkomen (of worden aangekondigd) die dan de rest van het jaar niet of nauwelijks meer van prijs veranderen. Ik wacht ook tot het eind van de vakantie met upgraden, ik heb het toch niet eerder nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals met alle computer(onderdelen) zal de prijs waarschijnlijk wel dalen wanneer nieuwere modellen beschikbaar komen. Je kan dus wachten tot ie goedkoper wordt. Je kan 'm ook nu kopen, dan heb je er al meteen plezier van. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja. Die dingen worden meestal na verloop van tijd steeds goedkoper, en niet duurder. Dus hij zou in juli goedkoper kunnen zijn, of anders even duur. Maar als juli is aangebroken kun je, verder doorredenerend, natuurlijk overwegen om tot september te wachten. En dan tot december. Et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Als de notebooks met Turionprocessor echt doorgang vinden in de markt, kan je er wel vanuit gaan dat de prijs van bestaande notebooks zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

het lijkt wel of ieder jaar de laptops iets goedkoper worden. dat komt voornamelijk door de lage stand van de dollar. niemand weet natuurlijk of die dollar nog veel verder zal vallen, maar grondstofprijzen lopen wel op en ik denk dat lcd schermen nu ook wel zn laagste punt bereiken. goedkoopste laptops nu vind je rond de 599 vorig jaar was dat nog gemiddeld 150-200 duurder. een beetje goede midden heb je al voor rond de 800 tot 1000 euro. ik denk niet dat in juli er grote verschillen zullen zijn met nu. maar als je maar lang genoeg wacht zijn die krengen zo onder de 500 euro :)
Pagina: 1