Wilde vandaag mijn modem omzetten van KPN naar BBned. Heb nl de pro2 verbinding van HCCnet aangevraagd. Probeer via 10.0.0.138 mijn modem in te komen maar dan krijg netjes de melding dat hij de verbinding niet tot stand kan brengen. Probeer de grap te upgraden, maar dan krijg ik de melding dat ik m'n username en wachtwoord moet invullen. Heb geprobeerd m'n oude wachtwoord e.d. van KPN in te vullen maar dan word ik geweigerd. BBned username met oud ww werkt ook niet. Ik zit nog steeds te wachten op de papieren van de HCC waarin mijn username en wachtwoord zou moeten staan. Tenminste daar ga ik wel van uit.
Eigenlijk heb ik maar één vraag.... Is dit vanwege de overstap of heeft iemand mijn speedtouch gekraakt? Je gaat je toch van alles af vragen.
Heb de laatste tijd nl heel veel pingetjes gehad van allerlei adsl bedrijven (vooral uit Italië). Kreeg de tip om svchost aan te passen en dat werkt. Geen pingetjes meer. Maar bij mijn weten zijn ze dan al wel langs (misschien in) mijn modem gekomen.
Je gaat twijfelen hè?
Eigenlijk heb ik maar één vraag.... Is dit vanwege de overstap of heeft iemand mijn speedtouch gekraakt? Je gaat je toch van alles af vragen.
Heb de laatste tijd nl heel veel pingetjes gehad van allerlei adsl bedrijven (vooral uit Italië). Kreeg de tip om svchost aan te passen en dat werkt. Geen pingetjes meer. Maar bij mijn weten zijn ze dan al wel langs (misschien in) mijn modem gekomen.
Je gaat twijfelen hè?