Toon posts:

hoe mobo op jumperfree mode zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn bios staat dat als ik de multiplier wil veranderen ik eerst mijn mobo op jumperfree mode moet zetten....ik dus mijn mobo boekje erbij gepakt en daar staat dat mijn mobo jumperless is....hoe zit dit of ben ik nu gek....als ik niet gek ben hoe kan ik dan die jumperfree mode inschakelen..
BVD DAMNU

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Als ik bij Asus op de site kijk bij de CUV4X dan zie ik toch wel degelijk jumpers. Wat er ook staat bij features is dat je een jumper-free mode in kan stellen. Ergens in je manual staat wel hoe je die moet activeren. Verder lezen dus...

Verwijderd

Topicstarter
moet ik dat dan op me mobo instellen of ergens anders???

Ik heb het gevonden in me boekje en volgens me boekje is jumperfree de default. Dat betekent toch dat ie al op jumperfree moet staan

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Weet ik niet, geen zin om de manual te gaan downloaden om het op te zoeken voor je als je het niet erg vindt ;).

Er zijn drie opties:
1. Er moet een jumpertje op je mobo omgezet worden om het in te schakelen;
2. Alle jumpers moeten in een bepaalde stand gezet worden (bijv. allemaal op "off");
3. Je moet het in je bios instellen als enabled.

Lees nou gewoon ff je manual door, daar staat het echt wel ergens in. Check index voor "jumperless".

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden in me boekje en volgens me boekje is jumperfree de default. Dat betekent toch dat ie al op jumperfree moet staan.

B-)

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:31
kijk dan op je moederbord of hij daar ook op de default waarde staat.
er kan toch altijd ergens iets fout zijn gegaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 18:11 schreef abwouters het volgende:
kijk dan op je moederbord of hij daar ook op de default waarde staat.
er kan toch altijd ergens iets fout zijn gegaan.
yup....ik ga zo ff me kast openschroeven....en dan hopen dat de jumpers verkeerd staan...zodat ik ze kan veranderen
Pagina: 1