Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd
zijn er geen verloopstekkertjes of iets dergelijks meegeleverd? handleiding doorgenomen? eventueel een foto van de achterkant? vertel iets meer en ik help je graag
Op de achterkant zit geen composite of s-video gat. Er is ook geen uitbreidingskaartje voor het ding (al bij shuttle gecheckt). Is er niet een vga naar s-video of composite of iets soortgelijks voor dvi? Ik heb m'n oude vga naar tv-out van m'n matrox g400 geprobeerd maar maar dat werkte niet (ook logisch eigenlijk).
Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd
Op de site van shuttle zie ik niet staan dat er een tv out bij zit. Er zijn wel verloopstekkers van vga naar tv daar zou je wat mee kunnen
edit: idd wel een icoontje
, best raar
edit: idd wel een icoontje
[ Voor 10% gewijzigd door 3ddie op 05-05-2005 13:27 ]
Op de site staat links wel en een TV-Out icoontje, maar in de tekst staat er verder niets over. Wel beetje raar.
Verwijderd
Jah, raar op die link hierboven staat in de rij plaatjes aan de linkerkant wel een embleempje met tv-out. Maar het apparaat heeft geen tv-out, dat zie je niet in de specs maar dat zie je ook direct aan de achterkant. Er bestaan wel DVI snoertjes met een als extra een tv-out aftakking dacht ik.
Of je koopt een LCD TV
Of je koopt een LCD TV
Pagina: 1