Toon posts:

Samsung 913N trilt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vorige week de nieuwe samsung 913N gekocht waar ik heel trots op ben :)
maar wat blijkt nu elke keer als het beeld donkere kleuren weergeeft bijvoorbeeld met een spel ( world of warcraft , counterstrike ) dan gaat het beeld beetje knipperen. dat heb ik ook als ik aan me volume knop op me toetsenbord zit heel vreemd?

heeft iemand een id wat dit kan zijn want ik neem aan dat dit niet hoort met dit scherm of wel?

alvast bedankt

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
dat je beeld gaat knipperen van je toetsenbord kan liggen aan het volgende:
ik heb een logitech toetsenbord met i touch. als je dan het volume veranderd zie je zo'n groene balk even knipperen waardoor de rest van het beeld ook even knippert. je kan deze balk uit gezet hebben maar dat hij toch via de software het volume veranderd. en probeer even verschillende refreshrates uit.

Verwijderd

Topicstarter
Mja heb al geprobeerd op 70 hertz maar blijft zelfde resultaat houden.
tis gewoon alleen met donkere kleuren waar hij bij trilt

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
bij hoge frequenties trilt een beeld vaker ja..

probeer maar eens heel hoog te zingen ;) nee, geintje.

thuis heb ik een redelijk zware/goede installatie staan, hoe harder hoe meer het beeld trilt. zelfde als geluid met telefoonwaves.
ik weet niet wat het veroorzaakt, maar misschien heb je iets in de buurt staan?

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gigaworks s750 in de buurt staan :D maar zlefs als die uit staat trilt het nog dus daar kan het niet aan liggen denk ik :(

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:27:
ik heb gigaworks s750 in de buurt staan :D maar zlefs als die uit staat trilt het nog dus daar kan het niet aan liggen denk ik :(
er zitten zowiezo magneten in die boxen, dus verplaats ze eens. misschien helpt het.

Verwijderd

Doet mij terugdenken aan mijn scheikunde lessen. Was altijd een leuk effect om de magneetroerder achter een beeld kannon te zetten.

On topic, heb je meerdere beelschermen/apparatuur naast elkaar staan die elkaar beinvloeden?

Verwijderd

Topicstarter
mja het zijn 7 boxen bijelkaar en een large subwoofer die eronder staat, 3 boxen staan redelijk dicht bij mn speakers, en als ik me boxxen dan uit zet moet dit het probleem verhelpen?
zou wel beetje zonde zijn ! is hier nog een oplossing voor?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
jah eheen box om je monitor heenbouwen :/ ik zou alleen niet weten van welk materiaal

you had me at EHLO

Verwijderd

TheNymf schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:37:
jah eheen box om je monitor heenbouwen :/ ik zou alleen niet weten van welk materiaal
Volgens mij gaat lood wel goed werken...

Verwijderd

Topicstarter
helpt t ook niet gewoon als ik mn boxen wat verdr uitelkaar zet?
Pagina: 1