Toon posts:

.NET installeren op WinXP Pro machine

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb op de microsoft-site gekeken hoe ik ASP.net moest installeren.

Heb Framework 1.0 geinstalleerd. De IIS geinstalleerd.

Zie: http://www.microsoft.com/...n/aspnet/installeren.aspx

Maar ik heb ook al een Apache Webserver draaien voor PHP-pagina's. Deze draait ook op port 80: localhost.

Waar moet ik instellen voor de ASP pagina's naar welke map hij moet verwijzen en hoe kan ik de port veranderen, of is dat niet nodig?

Wat doe ik eigenlijk fout?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Om heer eerlijk te zijn is op dit moment je grootste fout de magere topicstart. Wat wil je bereiken en wat lukt er niet. Krijg je foutmeldingen? Wat heb je precies geprobeerd.

Zoals het er nu staat begrijp ik niet wat je nu precies wil :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Installatieproblemen horen hier niet thuis, maar ik vermoed dat dit topic zo niet levenswaardig is in SA. Je geeft ons gewoonweg te weinig informatie. Er zijn zoveel dingen die fout kunnen gaan. Als je nou een heel nauwkeurig beschrijft wat je precies doet, dan kunnen wij eerder zien waar het fout gaat.
Je kan IIS toch ook gewoon op 80 zetten? Alleen moet je dan zorgen dat beide servers niet tegelijk draaien.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmmja.. zie Quist dus :)

Installatie problemen horen thuis in Software Algemeen. Zie ook P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

Daarnaast is het misschien handig om eens te kijken naar P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic en dan met name P&W FAQ - De "quickstart" zodat je weet wat we eigenlijk van een topicstart verwachten :)

En welkom op GoT uiteraard :)

[ Voor 96% gewijzigd door Creepy op 02-05-2005 10:07 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.