Toon posts:

[VS.Net] Unexpected error creating debug information file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb last van een heel naar probleem in Visual Studio 2003.Net. Heel vaak verschijnt als ik een debug-build maak de error: "Unexpected error creating debug information file" (...) "The process cannot access the file because it is being used by another process."

Via google zag ik dat er meerdere mensen dit probleem hebben, en dat het vooral met usercontrols voorkomt. In mijn mult-project solution heb ik inderdaad usercontrols, dus dat kan kloppen. Ook las ik dat het de schuld van VS.net zelf is, die op een of andere manier de file locked.

Ik moet nu om de 5 minuten VS.net afsluiten, de obj/Debug directory wegmikken en VS.net opnieuw starten, maar na een paar succesvolle builds komt 't gewoon keihard weer terug.

Heeft iemand dit ook gehad en heeft hier een briljante oplossing voor, om er voor eens en altijd vanaf te zijn?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

* NMe ziet hier geen programmeerprobleem in. Softwareproblemen horen in Software Algemeen. :)

PW>>SA

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 03:01:
/me ziet hier geen programmeerprobleem in. Softwareproblemen horen in Software Algemeen. :)

PW>>SA
Mwah, persoonlijk denk ik toch van niet ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Stelletje prutsers daar in Programming & Webscripting zeg :P

Op verzoek, terug ;)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Wat het zou kunnen zijn is dat je 'oude' assemblies bij het builden overschreven worden door nieuwe assemblies, terwijl dit niet kan. Je kan in je solution explorer bij de references aangeven wat er met de references moet gebeuren; probeer eens te experimenteren met een aantal op "local copy" te zetten (bij de properties van een reference item).

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:07
gebruik je post builds ?
Pagina: 1