dj software voor 166 mhz en 90 mb interen geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137958

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb op m'n slaapkamer een oude pc met 166 mhz 90 mb interen, en windows xp. Nu wilde ik het volgende weten:

- is er software voor deze pc, om muziek te spelen en te 'mixen met een crossfader of pitch ?
- is het mogelijk om met 2 geluids kaarten te werken, en welke software heb ik dan nodig om muziek over 2 geluids kaarten af te spelen ?
- kan je met winamp ook een crossfader of pitch gebruiken ?

Ik hoor het wel

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MixVibes (.com voor info), kon dat. Ik zeg kon omdat deze applicatie voor versie 3 veel lichter was qua hardware eisen. Ik heb alleen ervaring met v2 en v3, maar v2 biedt al best wat opties (pitch/tempo. De specialere effecten als reverbs etc wil je niet doen op je 166MHzje ) en is zeker wel leuk met 2 geluidskaarten en een simpel mengpaneeltje.

Ik heb geen idee of de oude versies nog verkrijgbaar zijn.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:00
Nou weet ik niet precies of dat aan je eisen voldoet, maar met Tactile 12000 (www.tactile12000.com, freeware) kan je mp3's crossfaden en volgens mij ook met 2 geluidskaarten werken :)

Maar dat trekt wel wat CPU dus misschien moet je teruggaan naar Windows 2000...

(Vind het sowieso al knap dat je dat voor elkaar krijgt op een P166 om Windows XP te draaien :P)

Offtopic: Zelf heb ik XP draaien op een P1 233mhz met 48mb intern en 20gb hdd, draait wel maar niet noemenswaardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dan is 2000 zelfs zwaar man ..
zet er lekker 98 op

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; dit is wel een zoekvraagje hoor :) Verder heb ik niet echt het idee dat jij zelf al iets hebt gezocht. Kwestie van juiste OS installeren en een lichte player vinden :) Succes met je zoektocht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.