Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
mijn volgende mobiel heeft 1 eis:
Hij moet in staat zijn de browser naar de website van de publieke omroep te gaan en deze goed genoeg weergeven zodat ik de (smallband) streams van de gemiste uitzendingen te kunnen streamen.
Weet iemand een mobiele telefoon + browser combinatie die deze functionaliteit biedt?

Verwijderd

search vraagje? in ieder geval alles met windows smartphone erop

Verwijderd

Hmm, ik denk dat je dan wel een telefoon met wifi moet hebben, omdat je anders snelheid tekort komt. Wil je wifi in je mobiel, dan moet je toch al gauw aan een PDA achtig iets gaan denken (=$$ ;))

Verwijderd

tja hangt beetje van z'n eis af :p
UMTS is wel snel.. maar heb je geen drol aan omdat het alleen van die vodafone shit is enzo..
Ik weet niet hoe ver je met GPRS komt.. maar als je een stream hebt die daarover heen kan, dan kan je gewoon uit de voeten met ongeveer elke smartphone!

Als het te zware streams zijn dan moet je idd naar pda + wifi achtige dingen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Orange SPV met windows mobile 2002, maar die voldoet echt niet aan deze eis. Dus elke smartphone is gewoon niet waar.
De browsers die voor windows mobile 2002 geschikt zijn, (alleen de bijgeleverde internet explorer naar mijn weten) geven te weinig ondersteuning voor moderne internet pagina's om alle Javascript en embedded windows media player of realplayer functies te ondersteunen. (dus dan moet je op een volwaardige PC de echte locatie van de stream achterhalen om de stream op je mobiel te draaien, niet echt draadloos dus)

Dus kent iemand webbrowsers voor mobiele telefoons met ondersteuning voor embedded players, en genoeg ondersteuning voor volwaardige websites?

Trouwens de smallband zou je met een 56k modem moeten kunnen draaien, en GPRS zou net zo snel moeten zijn, dus zo grote eisen aan bandbreedte is er niet. En anders neem ik toch een UMTS of Edge abbonnement. Maar als ik een duur abbo neem, wil ik wel zeker zijn, dat er een browser op zit die goed genoeg is zodat ik de bandbreedte ook kan gebruiken

Verwijderd

op je orange spv kan je ook nog brouwsers als opera e.d. zetten met beter funcitionaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Opera is alleen voor windows mobile 2003, dus de eerste SPV (waar 2002 op staat) is uitgesloten

Ik weet dat er op het net een beta ROM voor windows mobile 2003 voor de SPV zwerft, maar dat schijnt niet voor niets een beta te zijn, dus voordat ik daarmee ga experimenteren wil ik wel graag weten of het nut heeft. Kan ik met de laatste Opera versie voor Windows Mobile 2003 de programma;s op uitzendinggemist.nl bekijken? (misschien heeft iemand met een modernere SPV daar een antwoord op)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 22:32 ]

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Kijk eens naar zoiets als de Qtek 9090 of de opvolger van de Qtek S100 (MDA compact II ofzo). Bijde draaien op windows en hebben wifi, moet het wel mee lukken denk ik.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Topicstarter
Johny58 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:31:
Kijk eens naar zoiets als de Qtek 9090 of de opvolger van de Qtek S100 (MDA compact II ofzo). Bijde draaien op windows en hebben wifi, moet het wel mee lukken denk ik.
weet je uit eigen ervaring dat dat lukt? want volgens mij biedt zowiezo Internet explorer geen ondersteuning voor embedded windows media player streams. volgens mij is de embedded media player na pocketPC 2002 er namelijk weer uitgesloopt. Is het in de windows mobile 2003 (SE) weer terug gezet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:29:
Opera is alleen voor windows mobile 2003, dus de eerste SPV (waar 2002 op staat) is uitgesloten

Ik weet dat er op het net een beta ROM voor windows mobile 2003 voor de SPV zwerft, maar dat schijnt niet voor niets een beta te zijn, dus voordat ik daarmee ga experimenteren wil ik wel graag weten of het nut heeft. Kan ik met de laatste Opera versie voor Windows Mobile 2003 de programma;s op uitzendinggemist.nl bekijken? (misschien heeft iemand met een modernere SPV daar een antwoord op)
ik heb ze allebei >:) spv en c500 , maar op de c500 gebruik ik geen internet.. dus dat weet ik eigenlijk niet!
En m'n spv 1 staat beetje stof te happen op het moment.. dus weet ook niet wat wm2003 (beta) daarop doet.
Misschien dat je het even in het c500 topic kunt vragen? of in het SPV (1) topic of er met wm2003 beta wel enbedded media streams mogelijk zijn!

edit: is downloaden en dan afspelen geen optie? ipv streamen? want dan heb je ook dat gelazer met embedden streams niet en zou je zo'n bestandje gewoon kunnen open in mediaplayer/betaplayer/whatever

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 22:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alle windows mobile 2003 (eerste editie) PDA's hadden geen embedded windows media support. Dus ik betwijfel of de Second edition het wel heeft (de beta voor de SPV is op de eerste editie gebaseerd).
Tevens heeft de internet explorer problemen met veeel javascript en met pop-ups (waar de embedded streams in worden gedraaid).
Heeft de opera browser zowiezo wel support voor plug-ins? (is er een flash-plug-in voor Opera mobile?)
Pagina: 1