Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:45
Een flinke tijd geleden (zeker een jaar, waarschijnlijk langer) stond er op slashdot.org een website met foto's gemaakt op 'hele' ('ronde') GPS-coordinaten. Dus bv. N52 E4 en niet N52gr12'56.7" E4gr45'13.9". In Nederland vallen twee van die punten, uiteraard allebei al gefotografeerd. In het buitenland zijn nog veel punten niet gefotografeerd. Voor de duidelijkheid: het zijn dus gewoon foto's op grondniveau, geen luchtfoto's. Vaak ook foto's met daarin de GPS-unit in beeld zodat te zien is op welke coördinaat de foto genomen is.

Iemand enig idee wat de URL is van deze website? Ik kan hem niet meer vinden. Gezocht met Google, uiteraard ook op Slashdot, maar ik krijg hem niet boven water, ook omdat ik niet precies weet op welke trefwoorden ik moet zoeken. Ik heb al gezocht op GPS + world + round + coordinates + photos en alle varianten daarop en combinaties daarvan. Maar het lukt niet.

Hellep!

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• JeroenH
Toch gevonden na handmatig slashdot uitkammen: www.confluence.org

In Nederland waren meer punten dan ik dacht. Ik wil er minimaal wel eentje bezoeken, ik vind het grappig.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• JeroenH
En ik heb een Confluence Point bezocht:

http://www.confluence.org/confluence.php?visitid=10620

Best grappig om te doen, hoewel het punt zelf niet zo interessant is.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

Nakebod

Nope.

Best geinig, wat mensen al niet voor een soort hobby hebben :)
Ookal zijn dit best nutteloze dingen, vind ik ze toch wel leuk.
Het is ook zo iets waarvan je denkt: Hoe kom je erbij om dit te starten? :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen