Ik heb gezocht naar HD's in auto's maar ik kom dus alleen topics tegen waar het gaat om een hele pc in de auto en dat is niet helemaal wat ik zoek. (dit zou namelijk eenvoudiger moeten zijn)
Ik ben van plan om op vakantie te gaan met de auto en dan heb ik natuurlijk behoefte aan muziek. Aangezien ik mijn hele muziek collectie op mp3 heb staan wil gewoon mijn externe HD aan een autoradio koppelen. (auto en autoradio heb ik nog niet, dus ik kan nog alle kanten uit
)
Er zijn 2 dingen die ik niet zeker weet:
1. Reageert een externe HD hetzelfde als een USB-stick? (Is er voor een autoradio verschil?)
2. HD Voeding.
De eerste vraag hoop ik dat jullie antwoord kunnen geven.
De tweede vraag had ik als volgt bedacht.
HD heeft een 12 volt input en verbruikt maximaal iets van 700mA geloof ik.
Voltage regulator 7812 tussen de accu HD en dat zou moeten werken. (toch??)
Of kan dit ook makkelijker? aansteker levert 12V? (ongeveer?) HD op een niet mooie spanning hangen niet slim?
Ik ben van plan om op vakantie te gaan met de auto en dan heb ik natuurlijk behoefte aan muziek. Aangezien ik mijn hele muziek collectie op mp3 heb staan wil gewoon mijn externe HD aan een autoradio koppelen. (auto en autoradio heb ik nog niet, dus ik kan nog alle kanten uit
Er zijn 2 dingen die ik niet zeker weet:
1. Reageert een externe HD hetzelfde als een USB-stick? (Is er voor een autoradio verschil?)
2. HD Voeding.
De eerste vraag hoop ik dat jullie antwoord kunnen geven.
De tweede vraag had ik als volgt bedacht.
HD heeft een 12 volt input en verbruikt maximaal iets van 700mA geloof ik.
Voltage regulator 7812 tussen de accu HD en dat zou moeten werken. (toch??)
Of kan dit ook makkelijker? aansteker levert 12V? (ongeveer?) HD op een niet mooie spanning hangen niet slim?
x