[XP] onbekende directory software distribution deleten?

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Tijdens het spitten in XP kwam ik een directory tegen in windows genaamd: software distribution met daarin meer dan 600 MB aan files verdeeld in wat directory's.
Ik heb het idee dat het updates zijn van windows update maar ik ben er niet zeker van.
Kan die zooi weg ? of sloop ik dan voor altijd mijn xp ?

xp pro

• dennisvz
  • Laatst online: 24-02 12:08

dennisvz

Intentionally left blank

Als ik me niet vergis is dit een directory waar Windows z'n updates in opslaat en logt. Het bestaat sinds Windows XP SP2. In principe kan het geen kwaad, maar je kunt het gewoon natuurlijk altijd even naar een directory buiten de Windows-directory plaatsen, een rebootje doen en dan kijken hoe het OS reageert. Imho zou het weg moeten kunnen.

• Nick39
  • Niet online
Vaak is het helaas wel zo dat als je van die dirs weghaalt het prima gaat totdat je software moet de-installeren,dan hebben ze vaak op de een of andere manier die software nodig omzichzelf te kunnen weghalen, in de installer dir staat ook een hoop van die reut alleen maar diskruimte in beslag te nemen tot het totale pakket verwijderd wordt... dus ik wacht nog heel even tot meer mensen vertellen dat het weg kan of niet ;)