Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

spiegel-tft

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

Ik ben van plan om de behuizing van mij acer AL1721 zo te spuiten dat hij spiegeld. Het liefst zwart ofzo met een chromen voet. Maar is er specaale verf voor of is er een speciaale techniek voor. Ik zelf heb al een beetje rond gekeken hier maar ben nog niet veel wijzer geworden. Iemand iedeën? Verder zal er een logo in de voet komen, en verlichting. Ik hier nog wat uv-acrylic liggen, dus dat ga ik erin verwerken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 18:46 ]

Verwijderd

gewoon lichtjes opschuren met een lichte korrel of anders schuurmiddel nemen maar dan wel alle electronica verwijderen en hem dan bewerken met een zwarte hoogglans, (met voorkeur uit een spuitbus) dat kan je beter verdelen op een plat oppervlak, nog een ding zorg dat het waterpas word aangebracht.

hiernaa je creatie ergens stofvrij laten drogen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 18:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke maar speigeld hij dan ook egt? het idee is een beetje zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_99_s.jpg

En dan in combinatie met een chromen voet. Is er speciale chroomverf?

[edit] De bedoeling is trouwens idd om te spuiten

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 18:44 ]

Verwijderd

dat is ijzer daar dus het effect zal zeker zo niet zijn volgens mij... spiegelfolie mss;

Verwijderd

1 woord.....................pianolak :)

Verwijderd

Topicstarter
1 vraag..........waar? ;)

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:40
de betere pianowinkel, DUHUH

Nee, muziekwinkel toevallig? Zeggen dat je de lak van je piano heb verwoest door een verhuizing?

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Verwijderd

Topicstarter
8) ik zal morge ven kijken, en chroom misschien bij schilder?

:? hoe breng je de pianolak eigenlijk aan? niet spuitend neem ik aan, en krijg je dan geen kwast strepen???

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 19:08 ]

Verwijderd

probeer een rollertje

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Kom op, een klein beetje nadenken en zelf zoeken kan ook wel. Je topicstart is al niet al te florissant, maar nagaan waar je pianolak kan vinden en snappen dat je het best aan de verkoper kan vragen hoe je het kan opbrengen kan je zelf toch ook wel?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.