Resident Evil 5 op de E3 dit jaar ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik kwam dit stukje tekst tegen :

Resident Evil 5 naar PS3?

Geruchten maken de sleur van droge feiten en features een stuk leuker. Het nieuwste gerucht komt uit het Engels magazine PSW (Playstation World) waarbij de grote serie van Capcom zijn nieuwe vervolg op de PS3 zal krijgen.

Enerzijds logisch omdat je een grootmacht zoals Sony niet kan negeren met de nieuwe console. Anderzijds staat nog steeds de vriendschap tussen Nintendo en Capcom. Maar van vriendschap kan men geen boterhammen kopen en het gerucht dat Resident Evil 5 naar PS3 verhuist is een mogelijkheid.

In hoeverre de PSW het bij het rechte eind heeft zal hopelijk blijken op de E3 volgende maand. In de tussentijd is het voor de gamers van zowel het Nintendo- als het Sonykamp nagelbijten geblazen want beiden willen de nieuwste aflevering in de serie graag hebben en/of behouden.

bron : http://dgs-online.nl/news_display.asp?id=15473

Ik hoop echt dat RE5 op de E3 te zien zal zijn , resident evil is de reden dat ik destijds voor een Cube heb gekozen trouwens . Mocht RE vanaf nu alleen nog maar uitkomen op de PS3
dan zal ik die console dus ook aanschaffen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hmmm wat een bullshit in dat artikel, volgens mij had Resident Evil 4 echt astrominaal goed verkocht, daar kun je ongetwijfeld wel wat boterhammetjes mee smeren hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RE4 zit wereldwijd al over de miljoen heen en dat is zo snel al zeer goed voor een Cube titel. Het zou mij niks verbazen als RE5 zowel op de PS3 als Nintendo Revolution uitkomt.

Als het een PS3 exclusieve titel word zal er flink wat geld aan te pas zijn gekomen. Overigens is de maker van RE4 (Mikami) absoluut geen fan van Sony werkt hij daarom ook niet mee aan de PS2 versie van RE4 evenals de rest van het team dat de game voor de Cube maakte.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
(sorry voor mijn nintendy fanboy post)

Tja, als je zelf al je excuses aanbiedt voor wat je postte, dan kan je het maar beter niet posten. Het kan nogal wat flames uitlokken en het topic over een heel ander onderwerp laten gaan.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 19:06 ]

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik verwacht wel dat capcom wat meer info naar buiten zal brengen over RE5 op de E3 .
Weet iemand trouwens wanneer de E3 precies begint dit jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:44:
Ik verwacht wel dat capcom wat meer info naar buiten zal brengen over RE5 op de E3 .
Weet iemand trouwens wanneer de E3 precies begint dit jaar ?
17 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Als er een RE 5 komt zonder de regiseur of het team dat RE4 heeft gemaakt ben ik bang dat het niks gaat worden.
Dit vooral omdat deze iets tegen sony had ("ïf RE4 ever comes out on ps2 i will cut off my head")

Maargoed we zullen zien, ik hoop van niet, en dan de serie eigenlijk stopt op zijn hoogtepunt (nu dus) en dat ze verder gaan met het bedenken van nieuwe franchises zoals ze dit hebben gedaan deze generatie (Viewtifull Joe, PNO3, Killer 7, Okami)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Er komt 100% zeker een RE5 , en er word verwacht dat als de verkopen goed
blijven , dat we binnen 10 jaar deel 10 ook wel al in de winkels zullen hebben ,
Ik kan persoonlijk geen genoeg krijgen van RE , en er is geen andere francise
van capcom die mij kan boeien tot nu toe !
Pagina: 1