Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Qtek S 100 en Route 66 op een SD geheugenkaartje. (Aanbieding T-mobile). Alles origineel. Het lukt me echter voor geen meter de boel aan de gang te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee ???

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ja hoor.

(maw, wij weten nu evenveel als wat jij ons vertelt: helemaal niets. Hoe verwacht jij constructieve hulp?)

[ Voor 7% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2005 18:17 ]

Alors.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

leg het probleem ff uit...(details)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:13:
Ik heb een Qtek S 100 en Route 66 op een SD geheugenkaartje. (Aanbieding T-mobile). Alles origineel. Het lukt me echter voor geen meter de boel aan de gang te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee ???
vertel ff wat je al hebt geprobeerd...hiermee kunnen we je anders niet helpen, of er komen reply's zoals "heb je alles wel opgeladen" "zit alle stekkers wel goed"

waar kom je klem te zitten? staat het programma al op de qtek? of lukt dat zelfs al niet?? :X

heb je wel een gps muis?

[ Voor 6% gewijzigd door hellboy123 op 01-05-2005 20:06 ]

Verwijderd

tja ik heb route66 mobiel via mn nokia6600 gekocht incl gps en registratiecode
en de beschrijving is eigenlijk te simpel voor woorden (cdtje wat erbij zit)

gewoon registreren en werken maar
via opties is gewoon alles te regelen
(in het nederlands zelfs)

dus... WAT doet hij niet??

er vanuit gaande dat je eerst je mobiel laat zoeken naar bluetooth devices (je gps)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 20:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Route 66 staat op een sd geheugenkaart. Die kan ik uiteraard op de qtek vinden. Blue tooth ingeschakeld en die vindt de gps muis maar dan??? Ik vind nergens een start of install of wat dan ook van dien aard. Ik vond het trouwens al moeilijk om überhaupt route 66 op de qtek te vinden. Jullie gaan me toch niet vertellen dat route 66 alleen via een computer aan de praat gekregen kan worden ???

Verwijderd

Ik heb gister m'n qtek aan de praat gekregen met de nieuwe tomtom.
kwestie van via je BT wizard syncen met je bt. gps.. pairen met 0000
Dan moet het als t goedkomen :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan nergens een start of iets dergelijks vinden. Dat pairen is geen probleem maar ik wil een map of programma zien.

Verwijderd

Staat er op je sd kaartje geen setup ofzo dan?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46

jurma

simply connecting...

Moet je het niet eerst syncen aan je pc en via activesync die route 66 installeren (cd). In ieder geval zo werkt het wel met mijn tom tom en ipaq.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
nee, althans niet te vinden...
Pagina: 1