welke geluidskaart zonder poespas?

Pagina: 1
Acties:

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:53
Welke geluidskaart is simpel en doet mijn Harman en Kardon versterker recht?

Ik kan wel een SB live ofzo kopen, maar dan betaal ik voor allerlei functies die ik nooit wil of zal gebruiken (zoals dolby, digital out etc), terwijl de geluidskwaliteit dan nog steeds tewensen overlaat.

Liever heb ik dan voor ongeveer hetzelfde geld een simpele kaart die tenminste een ruisarm en zuiver geluid kan leveren.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Kaarten met bijvoorbeeld een Yamaha chipset erop geven goed geluid. Je zult in ieder geval niet naar Creative moeten kijken.

Geef mij maar een Warsteiner.

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:53
Weet je ook een voorbeeld van een geluidskaart met een yamaha chipset, en waar ik die kan krijgen (liefst regio friesland groningen)

Ik ben zelf al eens op zoek geweest, maar kon niks vinden. Yamaha zelf levert echt alleen de chips volgens mij en dus geen complete kaarten

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Tja, dat weet ik zo 1-2-3 niet eigenlijk. Ik heb zelf een geluidskaart met een Yamaha chipset erop, maar dan MET poespas (6 digitale aansluitingen), en kostte me 200 gulden.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Kijk even hier op (http://www.hardwareinfo.n...ws.php?id=104&page=4)voor een test van de Maxi Sound Fortissimo van Guillemot. Deze heeft ook een Yamaha chip. Schiet wel op want zoals je kunt lezen in de test stopt Yamaha met het produceren van chips.