Toon posts:

Volgorde 256 - 512 mb DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon het zo gauw niet vinden, dus ff een nieuw topic.

In mijn laptop zit 256mb DDR 333 standaard. Heb ik nu 512 bij, alleen als ik dat klepje open schroef zie ik maar 1 slot zitten. Die andere zit ergens moeilijk onder. Nu was het 'vroeger' altijd zo, dat de grootste in het eerste bankje moet, maar de verkoper zei dat dat tegenwoordig niet meer uit maakte. De 256 zit nu dus in het eerste slot, en de 512 in de 2e. Het werkt verder prima en windows herkent het ook, maar maakt het voor de snelheid nog iets uit?? Anders ga ik ze nog even proberen om te wisselen.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Vroeger hoefde het ook niet ;)

* Atlas doet het altijd wel maar das een tik van mij. Het maakt echt geen zak uit omdat het random acces memory is :)
Kortom: het wordt op een willekeurige plaats opgeslagen, en zal dus niet expliciet op dimm 1 of dimm2 worden opgeslagen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:09:
Vroeger hoefde het ook niet ;)

* Atlas doet het altijd wel maar das een tik van mij. Het maakt echt geen zak uit omdat het random acces memory is :)
Kortom: het wordt op een willekeurige plaats opgeslagen, en zal dus niet expliciet op dimm 1 of dimm2 worden opgeslagen :)
Vroeger met simmetjes moest het toch wel? :P

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:12:
[...]

Vroeger met simmetjes moest het toch wel? :P
Neuh die moest je gewoon per paar plaatsen :)
Maar niet perse per groote. :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.