Ik ben een @home breedband gebruiker en wil graag een verbinding kunnen aangaan met een vriend van mij die hier dicht in de buurt woont en ook een gebruiker is van @home breedband. Nu is dit niet mogelijk volgens @home vanwege het volgende probleem:
Nu is dit in een windows omgeving geen punt, gewoon een .bat file aanmaken met ip/router en je bent klaar. Dit mailde @home ook als advies, maar voor OSX boden ze geen ondersteuning en verwezen ze mij door naar deze site. Als ik echter dit command uitvoer gebeurt er niks en werkt het nog niet. Ik heb hier eerlijk gezegd ook niet veel verstand van en ik kon ook niet veel meer op google/tweakers vinden over deze kwestie. Ik gebruik overigens 10.3.9 en de windows gebruiker in kwestie gebruikt XP met service pack 1, zijn .bat file is in orde.Binnen het @Home netwerk is een directe verbinding niet direct
mogelijk. De beveiliging die wij hebben ingebouwd is noodzakelijk om misbruik te voorkomen. Wilt u deze opzetten met andere @Home gebruiker, dan dient u de methode 'route add' gebruiken.