Toon posts:

Avi -> DVD compilen maakt 2 mappen aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus laatst een .avi film met WinAvi naar een dvd formaat gecompiled. Maar (ik denk na een bepaalde lengte) maakt hij een nieuwe map aan en gaat daar verder met de film compilen. Dus als ik alleen map 1 brand dan krijg ik maar 2/3 van de film

Even een voorbeeld:

DVD_0
>audio_TS
>video_TS
VIDEO_TS.bup
VIDEO_TS.ifo
VTS_01_0.bup
VTS_01_0.ifo
VTS_01_1.vob
VTS_01_2.vob
VTS_01_3.vob

DVD_1
>audio_TS
>video_TS
VIDEO_TS.bup
VIDEO_TS.ifo
VTS_01_0.bup
VTS_01_0.ifo
VTS_01_1.vob

Hoe kan ik toch zorgen dat deze film goed achter elkaar komt? Bij Nero -> DVD_Video staan de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS.

Alvast bedankt iig!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Als je die DVD_0 brand, heb je dan een volledig schijfje vol? Want misschien houdt het programma rekening met de max 4.7GB ofzo, dat je ergens moet instellen dat je misschien DL discs hebt.

Edit: bij nader inzien lijkt het me sterk dat het programma van een ± 700MB .avi een >4.7GB DVD maakt..

[ Voor 23% gewijzigd door HyperioN op 01-05-2005 15:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee met DVD_0 heb ik bijna de helft ruimte over nog.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:25
* Snowwie brengt dit topic weer onder de aandacht omdat ie hetzelfde probleem heeft.

Ik heb ook een tweetal avi's van elk 700mb, die wil graag beide op 1 dvd branden. Met WinAVI kun je avi's simpelweg omzetten naar vob bestanden. Maar dat werkt schijnbaar alleen maar goed met 1 avi bestand, niet meer meerdere.

Ik selecteer minidvd, en dan staat er dat je kunt kiezen uit hoeveel volumes, met een maximum van elk 800 mb. Maar dit is dus niet de bedoeling. Bij "constant video quality" kun je ook niet aflezen hoe groot de doel vobs worden.

De bestandsgroote moet dus ongeveer 2200 mb zijn, weet iemand hoe je dat kunt doen, in WinAVI?

Afbeeldingslocatie: http://www.magical.nl/overig/winavi.png

Mijn YouTube Channel

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

3 stuks van 750 is toch (bijna) je 2200?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:11

_Ernst_

Mark It Zero!

En als je gewoon alle 2 de .avi files selecteert? Converteerd hij die dan niet vanzelf naar 1 dvd van bijvoorbeeld 4,3 GB?

Last.fm

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 18:47
Demonfreak schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:48:
...die wil graag beide op 1 dvd branden.
...Ik selecteer minidvd...
Je zegt zelf op 1 dvd branden... waarom selecteer je dan minidvd ? Minidvd = CD
http://www.videohelp.com/minidvd.htm

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:25
Dat wist ik dus nog niet, ik dacht altijd dat een mini-dvd, (mede doordat dit wel eens bij een gedownloade dvd werd aangegeven), een gehalveerde dvd was, dus zelfde lengte maar half zo groot.

Maar dan nog kun je bij de optie 'dvd' geen bestandsgroote aangeven.

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1