Virtueel ip adres voor Azureus

Pagina: 1
Acties:

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:20
Ik heb azureus op een pc geinstalleerd die verbonden is met het internet door een gewonen alcatel modem en een sweex router. Nu heb ik het programma een tijd geleden voor 1 gebruiker geinstalleerd, en toen ook de poort geforward. Dit ging goed, maar ik weet nog dat ik die poort met een beetje geluk had gevonden. Nu wil ik Azureus dus ook voor een andere gebruiken instellen op dezelfde pc, maar het virtuele IP-adres van die gebruiker is niet hetzelfde, want bij de test geeft hij een NATfout. Nu weet ik niet meer hoe ik achter het ipadres van de andere gebruiker gekomen ben. (ik heb dus niet het ip adres nodig van de pc, die kan je op verschillende manieren krijgen (ipconfig, lan status enz) van de pc eindigt het virtuele ip adres op 103, en van de andere gebruiker op 114. Ik heb al alle omliggende ip adressen uitgeprobeerd, maar zonder succes.

alvast bedankt

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:20
Niemand?

Verwijderd

Uhhh vaag verhaal...

Je PC heeft als het goed is geen virtual IPs maar misschien een dynamisch IP. Deze zou je static kunnen instellen zodat hij altijd het zelfde blijft. Voor de rest hoef je alleen maar je firewall goed in te stellen bij alle gebruikers.