*** Human knowledge belongs to the world ***
Een xd kaart is een xd kaart, of het nou van merk x is of y, een xd kaart is een xd kaart
Beetje overbodige vraag. Je zegt namelijk zelf al dat je geen gebruik wilt maken van de panorama functie van de Olympus kaart (het enige verschil). Deze info is makkelijk te vinden door een simpele zoekopdracht in google.fuge schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:08:
Ik heb een olympus c-170 camera, kan ik daar ook een xd kaart van fuji insteken? (die zijn goedkoper) Het is voor mij niet belangrijk of ik een panorama foto kan nemen of niet.
Verwijderd
Ik gebruik beide merken in mijn s5500 . Ik merk echt geen verschil. Ook de schrijfsnelheid is het zelfde.
Niet echt duidelijk te vinden, anders zou'k het hier niet vragen é.gium schreef op zondag 01 mei 2005 @ 17:39:
[...]
Beetje overbodige vraag. Je zegt namelijk zelf al dat je geen gebruik wilt maken van de panorama functie van de Olympus kaart (het enige verschil). Deze info is makkelijk te vinden door een simpele zoekopdracht in google.
Aha dank u :dVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:59:
Ik gebruik beide merken in mijn s5500 . Ik merk echt geen verschil. Ook de schrijfsnelheid is het zelfde.
Pagina: 1