Toon posts:

[Windows]Vage Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pentium 4 met windows2k erop geinstalleerd.
Ik heb een keer op msn een bestand svchost geinstalleerd en nu heb ik hem gedelete uit winnt en winnt/system32. De problemen zijn niet over :

-Error bij opstarten dat virusscan is uitgevallen
-Internet explorer , als ik op een link druk, opent hij hem niet
-Redirect niet door bij hotmail inloggen etc.
-Netwerklocaties zijn foetsie
-Software ziet er vaag uit screenshot- http://62.194.169.87/vaag.jpg

Ik heb virus gescant + met hijackthis en voor spyware, en als de hijackthislog nodig is plaats ik hem wel.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-04 14:06
svchost.exe in system32 is gewoon een windows-executable dacht ik, dus als je die hebt weggemikt moet je die proberen terug te halen, vanaf de CD bijvoorbeeld.

Whatever

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet ingewikkeld doen en opnieuw installeren.

D'r zit waarschijnlijk nog meer rommel op je doos zonder dat je het doorhebt.

(Ook al kan je om in ieder geval je Explorer problemen te fixen IE6sp1 en Scripting 5.6 weer opnieuw installeren).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• dennisvz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-02 12:08

dennisvz

Intentionally left blank

Inderdaad, mij lijkt een reinstall ook het beste.

Waar het volgens mij aan ligt is dat nu je SVCHOST (Host controller for Services dacht ik) hebt verwijderd, bepaalde services niet kunnen worden gestart, ook bepaalde (elementaire) services. Gezien je plaatje kan een service zoals Plug & Play niet worden gestart. Misschien kun je voordat je een reinstall doet, eerst even met Start > Run > services.msc even kijken of dat soort MS-services uit staan daardoor (en proberen te starten als ze uit staan, en dan opnieuw kijken of je explorer en add/remove software-configuratieschermitem het dan wel doen)

[ Voor 15% gewijzigd door dennisvz op 01-05-2005 16:53 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:04:
Ik heb een pentium 4 met windows2k erop geinstalleerd.
Ik heb een keer op msn een bestand svchost geinstalleerd en nu heb ik hem gedelete uit winnt en winnt/system32. De problemen zijn niet over :
flipje,

Dit topic voldoet niet aan de regeltjes zoals we die graag zien op GoT :)
Ik mis namelijk het OS in je topic titel (dat je Windows draait in Windows Operating Systems is nogal vanzelfsprekend ;) ) en ik mis ook eigen inzet in je topics :)

Gezien het feit dat je enkel maar post in je eigen topics - verwacht ik ten minste dat je wat meer moeite doet in die topics ;)

Dit topic is gesloten.