Toon posts:

Blacklist Belkin router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

eerst en vooral hoop ik dat ik in het juist deel van het forum zit...

Mijn probleem zit zo:
Ik heb onlangs een Belkin Router gekocht met ingebouwde ADSL-modem. Dit werkt allemaal perfect maar ik wou gisteren de 'spaces' van MSN bezoeken, dit lukt niet...
Na wat opzoekwerk zag ik in mijn security log van de router iets staan van blacklist:

May.01.2005 11:56:37 security:540642.249 Blocked Prot=6, 65.54.153.254:80 > 217.136.219.235:1485, AS Seq=1421924883, Ack=1605865445 -Black List Defe

Nu vind ik op internet/handleiding/website/support nergens iets terug van de blacklist, laat staan hoe je ze moet wissen! Wel heb ik kunnen achterhalen dat ze gebruik maakt van Cerberian.
Ik heb ook al gezocht of ik ergens de blacklistfunctie kon uitzetten maar ook dit nergens gevonden

Weet er iemand raad?

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
zet de firewall is uit van je router
of/en zoek eens of je router DMZ ondersteunt.

Dan stuurt ie alle poorten die niet geNAT zijn door naar dat bepaalde ip.

succes

Verwijderd

Topicstarter
Maxxi schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:03:
zet de firewall is uit van je router
of/en zoek eens of je router DMZ ondersteunt.

Dan stuurt ie alle poorten die niet geNAT zijn door naar dat bepaalde ip.

succes
Heb nu de firewall uitgezet en die DMZ geënabled.
Mijn internet gaat nu rechtstreeks door naar mijn vaste PC, maar de problemen blijven...

Verwijderd

Topicstarter
Na een volledige reset is alles terug in orde, hopelijk heb ik dat nu niet meer voor ....

edit:

Jah wat kan je raden, na nog een keer die bewuste site bezocht te hebben; terug op de blacklist.
Kan soms iemand me helpen waarom hij die op de blacklist zet? Misschien kan ik dat dan zo in de toekomst voorkomen

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
*Schopje*

De problemen blijven maar aanhouden, nu kan ik af en toe ook niet meer connecteren naar de FTP van mijn website. Deze is gehost door mijn eigen provider (skynet).

Soms lukt het me dan de sites die op de blacklist stonden te bezoeken maar na een bezoekje stopt het er dan ook mee, want als ik even lere hetzelfde wil doen staat hij al op de blacklist...