Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

virus/spyware (need help)

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dus eergisteren avond heeft er een programma (iguard) zichzelf geinstalleerd
te gelijkertijd is het bureablad verandered naar een waarschuwing voor spyware en wilt gij geen virusscan meer uitvoeren. ook is er rechtonder een icoontje bijgekomen waarom ik nooit gevraagt heb

we hebben reeds adaware gedowned en deeze op de computer losgelaten
het is nu gebetered maar de achtergrond is nog steeds niet verandered en ik vrees dat er een virus elke map die men open doet infecteerd (dus doet ik alleen internet)

weet iemand wat dit is en hoe ik dit op gelost krijg (dus waarschijnlijk de antivirus aankrijgen, kan ook iets anders zijn)

dank bij voorbaat

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Kan je dat programma Iguard niet gewoon deinstalleren? (ik vind het trouwens een beetje moeilijk om uit iets wat warrige verhaal het probleem te destileren)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hoi boostah,

Hier in Beveiliging & Virussen verwachten we toch wat meer eigen inzet in je eigen topic. Je zegt dat je alleen Ad-Aware hebt gebruikt, maar zoals je sowieso al in de FAQ had kunnen lezen zijn er dus meer alternatieven om op spyware te scannen. Sowieso mis ik nog wat meer informatie in je topicstart, waaronder het OS dat je gebruikt, of deze ook up-to-date is en welke virusscanner je hebt, om maar wat te noemen. :)

Je topictitel zegt ook niet echt iets veel over je probleem, ong. 80% van de problemen hier in Beveiliging & Virussen is virus/spyware gerelateerd. En ja, ook die mensen zoeken hulp. ;) Daarnaast is je topicstart een beetje moeilijk te lezen. Zou je misschien wat meer interpunctie kunnen gebruiken?

Hoe dan ook, op deze manier kunnen we weinig met je topic. Ik stel voor dat je Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens doorleest. Success :)

Signature

Dit topic is gesloten.