Ik heb problemen met de installatie van mijn A9250 videokaart, als ik namelijk de installatie cd opstart dan loopt het hele systeem vast.
Verder werkt de kaart gewoon helemaal goed op de standaard windows drivers, maar ik wil de tv out kunnen gebruiken en daarvoor heb ik toch de ati drivers nodig.
Na eens wat in apparaatbeheer gekeken te hebben zag ik dat de videokaart zijn IRQ deelt met de netwerkkaart, dus toen de netwerkkaart er maar eens uit gehaald maar dat mocht ook niet baten.
Wel heb ik een 2e videokaart (matrox milennium G200 PCI) maar dat zou toch gewoon samen moeten kunnen werken?
Mijn configuratie:
Compaq Deskpro EN P866
Pentium 3 866 Mhz met 256 MB ram
Windows XP MediaCenter 2005
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik kom er zelf iig niet meer uit.
Verder werkt de kaart gewoon helemaal goed op de standaard windows drivers, maar ik wil de tv out kunnen gebruiken en daarvoor heb ik toch de ati drivers nodig.
Na eens wat in apparaatbeheer gekeken te hebben zag ik dat de videokaart zijn IRQ deelt met de netwerkkaart, dus toen de netwerkkaart er maar eens uit gehaald maar dat mocht ook niet baten.
Wel heb ik een 2e videokaart (matrox milennium G200 PCI) maar dat zou toch gewoon samen moeten kunnen werken?
Mijn configuratie:
Compaq Deskpro EN P866
Pentium 3 866 Mhz met 256 MB ram
Windows XP MediaCenter 2005
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik kom er zelf iig niet meer uit.