Toon posts:

[XP] Geen toegang tot windows update*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort krijg ik geen toegang meer tot het installeren van een aantal programma's. Access denied krijg ik dan tijdens het installeren. Nu kwam ik er dus ook nog achter dat update ook niet meer toegestaan is. Ik krijg dan het volgende te zien:

[Foutnummer: 0x8DDD0002]
Als u onderdelen van Windows Update wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Beheerders. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de instellingen van het netwerkbeleid de procedure wellicht niet uitvoeren.

Ik ben als enige beheerder ingesteld sinds het begin van een schone installatie, dus daar kan ik niks fout hebben gedaan.

Ik heb al rondgekeken op het forum maar echte oplossingen voor mij heb ik nog niet gezien.

Ook deze foutmelding bv pas gehad bij installeren van iets:

Make sure that you have the apropriate privileges to create this folder.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 23:24 ]

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-04 20:30

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:30:
Ik ben als enige beheerder ingesteld sinds het begin van een schone installatie, dus daar kan ik niks fout hebben gedaan.
Voor de zekerheid als bij accountbeheer gekeken in welke groepen je zit?

En?

:?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Welke Windowsversie? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
XP home SP2

Verwijderd

Topicstarter
O en als accountbeheerder van deze computer :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar aub ook zelf op te letten :)
Verder - als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst zou je dan je laatste bericht willen aanpassen? :)

Verwijderd

Heb je ook al op google gekeken? Ik kom een heleboel hits tegen als ik op die foutcode zoek :0
http://www.google.com/sea...F-8&oe=UTF-8&q=0x8DDD0002

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Ben ik ook een keer tegenaan gelopen; bleek dat ik mezelf uit de backup operators had gehaald.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Alles weer uitgeprobeerd maar niets hielp :( .
Windows maar weer opnieuw geinstalleerd. Tot overmaat van ramp 2 maal moeten doen. Vraag me niet wat er mis ging de eerste keer want daar kom je toch nooit achter. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:23:
Alles weer uitgeprobeerd maar niets hielp :( .
Windows maar weer opnieuw geinstalleerd. Tot overmaat van ramp 2 maal moeten doen. Vraag me niet wat er mis ging de eerste keer want daar kom je toch nooit achter. 8)7
maar nu werkt het?

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet. Vaag probleem waar meer mensen mee zitten zie ik wel via Google. Heb al bijna alles geprobeerd volgens mij. ;(

EDIT!!
Per heden (sept 2005) Heb ik gemerkt dat de programma's Hitman Pro en vooral WinXP-manager de boosdoeners waren. Na het verwijderen hiervan was het probleem meteen verholpen!! _/-\o_ Dumpen dus met die programma's en nooit meer aan beginnen!

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 19:23 ]

Pagina: 1