Sinds kort krijg ik geen toegang meer tot het installeren van een aantal programma's. Access denied krijg ik dan tijdens het installeren. Nu kwam ik er dus ook nog achter dat update ook niet meer toegestaan is. Ik krijg dan het volgende te zien:
[Foutnummer: 0x8DDD0002]
Als u onderdelen van Windows Update wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Beheerders. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de instellingen van het netwerkbeleid de procedure wellicht niet uitvoeren.
Ik ben als enige beheerder ingesteld sinds het begin van een schone installatie, dus daar kan ik niks fout hebben gedaan.
Ik heb al rondgekeken op het forum maar echte oplossingen voor mij heb ik nog niet gezien.
Ook deze foutmelding bv pas gehad bij installeren van iets:
Make sure that you have the apropriate privileges to create this folder.
[Foutnummer: 0x8DDD0002]
Als u onderdelen van Windows Update wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Beheerders. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de instellingen van het netwerkbeleid de procedure wellicht niet uitvoeren.
Ik ben als enige beheerder ingesteld sinds het begin van een schone installatie, dus daar kan ik niks fout hebben gedaan.
Ik heb al rondgekeken op het forum maar echte oplossingen voor mij heb ik nog niet gezien.
Ook deze foutmelding bv pas gehad bij installeren van iets:
Make sure that you have the apropriate privileges to create this folder.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 23:24 ]