Toon posts:

[Search] Lay-out iets te ver doorgeschoven.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klikker de klik

Ik dacht ik meldt het ff :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
IE zeker? Dat is een bekende bug.

Verwijderd

Als die inderdaad te ver is doorgeschoten dan klopt het bij V&A ook niet. Maar hoort het niet gewoon zo :?

Verschil met de andere pagina's is bovendien dat hij er zoiezo komt te staan (je hoeft niet eerst met de muis op 'Zoeken' te gaan hangen); vind het wel prettiger (en duidelijker en logischer) om hem zoiezo te tonen, ook op de andere pagina's.

edit
Hier in Firefox zit hij ook wat lager t.o.v. de andere pagina's (maar hoe hoort het te zijn)?

edit2
Merk nu dat die ruimte er zit voor een 'tweede search' die er nog boven moet passen 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:09:
IE zeker? Dat is een bekende bug.
Ja internet explorer. Ligt het probleem nu bij mij of is de tabel breedte niet goed ingesteld?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00

crisp

Devver

Pixelated

IE is een prutsbrowser :P

Ik zal eens kijken of ik dat kan fixen :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:20:
IE is een prutsbrowser :P

Ik zal eens kijken of ik dat kan fixen :)
firefox is volgens mij een browser waar nerds bij zweren ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:07:
[...]

firefox is volgens mij een browser waar nerds bij zweren ;)
Firefox is een browser die zich beter aan de webstandaarden houd, en ook qua rendering beter presteert dan IE. Dit is typisch zo'n geval wat door de sloppy rendering van IE gewoon niet goed te krijgen is.
Niet alleen nerds zweren daarom bij Firefox; webdevelopers hebben ook liever Firefox ;)

Op korte termijn is hier dus helaas weinig aan te doen. Dit soort tabellen gaan we eerdaags wel omzetten naar een meer CSS-based markup, en dan zullen we crossbrowser compatibiliteit ook in de gaten houden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1