packard bell kast niet te openen zonder hamer

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:14

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
ik heb hier een kast staan, ouwe bak, van een kennis, of ik daar een hd-tje in wou bouwen
np zeg ik, doe ik wel ff
nu ben ik dus al uren aan het puzzelen op die klerekast. het is een oerlelijk ding met lichtgrijze zijkanten en een ronde "kop"
er zitten aan de onderkant twee schroefjes, maar die leverden geen resultaat op. de schroefjes aan de achterkant waren ook geen optie, want die houden de voeding op zijn plaats
heeeeeeelp!!!! :( :? :( |:(

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Goed kijken, die dingen hebben meestal van die "sier paneeltjes" die je er af kan schuiven, moet je maar ff proberen! :P

Verwijderd

Schroevendraaier er tussen zou ík zeggen.

Verwijderd

volgens mij is dat dezelfde als die van me zus ....

je moet eerst de schroeven eruit sroeven en dan de kap naar achteren duwen en dan komt ie vanzelf los ..

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 02:23
is dat niet zo'n kast waarbij je de voorkant er gewoon moet aftrekken?

Verwijderd

Dat ken ik! Ik heb zelf een Acer gehad..daar hadden ze ook zo'n lastige kast op. MAar dat is volgens mij voor de garantie...dan kunnen ze goed en duidelijk zien als je zelf in de kast hebt gekloot..en dan heb je dus geen garantie meer bij die dingen.

Ik heb hem uiteindelijk (met z'n tweeen) wel eraf gekregen..met twee schroevedraaiers en een hamer weliswaar.

Verwijderd

Check ff aan de voorkant, bovenkant. Zit daar een gek knopje wat je in kunt drukken? Anders, check de zijkanten, of er schuifjes op zitten, deze naar achteren drukken en de kast verder naar achteren schuiven. Ook mogelijk is 2 schuifjes bij de voetjes aan de onderkant, deze naar het midden van de kast schuiven en de kast naar voren trekken.

En tja, de enige andere manier die ik nog ken is een schroevendraaier aan de onderkant van de voorzijde, de hele voorkant ervanaf trekken, dan de 2 schroeven links en rechts loshalen, en dan de rest van de kast naar achteren schuiven.

Jord.

Verwijderd

Misschien zit er aan de onderkant van het frontje een gat, probeer daar eens een hendel om te zetten om te kijken oftie loskomt.

Heb dat zelf ondervonden bij een nieuwere PC na een kwartier prutsen :)

Heb je trouwens al in de handleiding gekeken? Tegenwoordig staat daar in hoe die opengaat.

Verwijderd

op de site van packard bell staat hoe het moet,eventueel met video
Squarius Chassis http://support.pbnec.org/Dutch/1.5.8.5.2.html

Spheris Chassis
http://support.pbnec.org/Dutch/1.5.8.5.3.html

Gulliver chassis
http://support.pbnec.org/Dutch/1.5.8.5.4.html

Verwijderd

hamer...dremel....verzin maar wat >:)

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:14

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
ik heb m opengekregen; er zaten twee schroefjes aan de onderkant waarna ik een van de "sier"panelen weg kon duwen (moest mijn zakmes als hefboom gebruiken) bedankt voor alle tips kerels! (8>

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Pagina: 1