Toon posts:

m'n downloads bij mIRC willen niet resumen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had afgelopen nacht even de computer lekker wat films naar binnen laten trekken, maar toen ik vanochtend beneden kwam waaren ze allemaal disconnected van de server. toen ik ze weer opniew wilde downloaden(met resume), komt er steeds te staan: "transfer timed out", ook al staat er bij die bots dat ze "resume supported" zijn.

ik had maar vluchtig ff hier op G0T gezocht, dus het kan dat er al topics over bestaan.

nu heb ik niets aan die gedownloadde 8GB :( :( :( :( :(
help mij !!!! :'( :'( :'( :'(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

mjah; dan zijn diegenen die dit aanbieden waarschijnlijk verdwenen inmiddels. Als dit films zijn met weinig aanbieders (wat vaak wel het geval is bij films die je legaal mag downloaden) is er niets anders aan te doen dan wachten tot de seeders weer online komen :) Wellicht is dit trouwens nog een goed om door te lezen: Policy: Alle regels die op het forum gelden :) Ik sluit je topic omdat het op het randje van legaliteit en zelfwerkzaamheid schommelt

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.