[CE] Video stream naar SH3 CE 2.11 pocket pc?

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor een afstudeer project proberen we wat aan de praat te krijgen:

Ik heb een hp jornada 680 pocket pc, met windows CE 2.11 (ook wel windows ce 3.01 proffesional, maar dus niet echt windows CE 3, bij system info staat gewoon core: 2.11)

Nu wil ik een video stream wireless naar deze PDA streamen, deze video stream komt uit een webcam e/d.

De moeilijkheid is dat de 680 geen wireless heeft, en een SH3 133mhz processor heeft.
Dat wireless is op te lossen met een PCMCIA kaart, maar het grote probleem is de de SH3 proc. De nieuwste Windows media player voor de PPC draait hier niet op, dus ik kan daarmee ook geen stream ontvangen.

Voordeel is wel dat ik GEEN hoge kwaliteit nodig heb, GEEN geluid, en weinig frames per sec, ik heb getest met een DIVX'je en dat gaat bijna goed. Een videootje van minder kwaliteit en zonder geluid moet dus lukken. Maar het moet dus wel "live" zijn, een stream dus, en geen mpeg oid.

Waarmee zou ik kunnen ontvangen, en hoe zou ik kunnen streamen (vanaf een laptop met webcam). Misschien weet iemand een alternatief stukje software wat op deze windows CE / PDA draait, of zou het misschien via de browser kunnen e/d? De meeste commerciele progjes tenwoordig draaien hier niet op.

specs