Toon posts:

[XP] Resterende connecties - van welk programma?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag dat ik last had van lags in games en dat er bandbreedte werd gebruikt. Nu deed ik een netstat met al mijn applicaties gesloten en zag meerdere connecties liggen. Kan iemand mijn vertellen of dit wel normaal is ? Hier een screenie :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/wieowie.jpg

Bedankt

• triet
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je geen dingen als p2p programma's gebruikt die zelf connecties opzetten dan ziet dit er "vreemd" uit. Zo te zien (kijkende naar de source port nrs die oplopen dicht bij elkaar: 1070, 1071, 1073, 1074) lijkt het erop dat jouw pg zelf de connecties opgezet heeft richting die machines.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:58
Pak eens tcpview (www.sysinternals.com)
en kijk welk proces die verbindingen open heeft staan
het is logischerwijs een p2p programma, of een restant van bezochte pagina's

Verwijderd

Topicstarter
razorhead schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:32:
Pak eens tcpview (www.sysinternals.com)
en kijk welk proces die verbindingen open heeft staan
het is logischerwijs een p2p programma, of een restant van bezochte pagina's
Thanks voor de snelle reacties, ik ga die tools even bekijken van sysinternals. Bedankt.

Verwijderd

het duurt altijd eventjes voordat de connecties weg zijn enzo uit netstat

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Squ1rr3l,

Op GoT verwachten we toch iets meer van je dan je hier laat zien - ik mis in je topic namelijk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? Waar heb je al eens op gezocht? :) Neem dat altijd op in je topicstart op GoT :)

Verder - in Windows Operating Systems is het verplicht om het OS tussen haakjes te zetten en een omschrijvende topic titel te kiezen - ik pas deze nu nog even voor je aan :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:21:
Squ1rr3l,

Op GoT verwachten we toch iets meer van je dan je hier laat zien - ik mis in je topic namelijk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? Waar heb je al eens op gezocht? :) Neem dat altijd op in je topicstart op GoT :)

Verder - in Windows Operating Systems is het verplicht om het OS tussen haakjes te zetten en een omschrijvende topic titel te kiezen - ik pas deze nu nog even voor je aan :)
Ik zag het sorry, maar je was wel erg snel vandaag :9 thanks
Pagina: 1