Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Advies behuizingen] Zwarte kast, met window gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik ben op zoek naar een mooie zwarte kast, met window in de prijsklasse 60 tot 100 euro. Ik heb al wat kasten gevonden, maar de mooiste is nergens op voorraad en niet meer bestelbaar. Hij zou dinsdag ergens binnen komen maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik ben dus op zoek naar een mooie kast, maar vind niet echt veel in deze prijsklasse met mijn eisen, of ikz oek verkeerd. Zijn er wat suggesties voor mooie kasten? Ik heb wel al de Nemensis bijvoorbeeld gezien, die is ook niet verkeerd. De kast die ik besteld wil hebben is de MS Tech LC500, maar die is heel erg moeilijk te krijgen :(

Mijn spec's | Modelbouwforum

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-10 16:15
wat is jou definitie van mooi? Misschien jou wens kast iets specifieker omschrijven :)

• AmdJunk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 09:02
www.gistron.com onderdelen, behuizingen, tech solo

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sja, wij kunnen je smaak niet bepalen, wat je moet kopen moet je helemaal zelf weten. Verder zijn er als je zoekt genoeg behuizingen te vinden. Anyway, ik zie uit dit topic niet veel productiefs komen, daarom gooi ik 'm dicht.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.