[2000] Waarin worden de bitmaps van de logonschermen gesaved

Pagina: 1
Acties:

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.cdromke.nl/win2k.gif

ik gebruik windows 2000 en deze wil ik wat aanpassen...

nou heb ik het bootscreen al bewerkt, maar ik wil deze dingen (die afbeelding waar windows 2000 professional op staat) ook aanpassen...

dmv. van reshacker kan ik zo de bitmaps uit de bestanden vissen

maar het probleem is dat ik bij god niet weet hoe die dingen heten, en als ik de naam van die dingen niet weet, dan kan ik ook niet via google zoeken in welk bestand ze staan

ik zou graag de engelstalige naam ervoor willen weten, en als 1 van jullie het toevallig weet dan zou het geweldig zijn als diegene ook het bestand waar het in staat ...

ik weet namelijk dat het in XP in shell32.dll staat, maar daar heb ik al gekeken en ook al in explorer.exe enzo... maar niks :(

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Die dingen heet vensters, ook wel windows genoemd :+

Bij nader inzien is het toch meer een popup..

[ Voor 33% gewijzigd door Ebayzo op 30-04-2005 21:28 ]

Default blanke hetero

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

msgina.dll.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Logon screen...je kan ze met style xp veranderen...
Morphine schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:41:
[...]

Toch geweldig dat er mensen bestaan die zijn opgegroeid in XP :)
Ik weet dat win2k en XP beiden NT 5.X zijn, en dacht dat dat ook wel gelijk was.
Morphine ik ben echt niet alleen opgegroeid in XP, ik heb Win3.1/95/98/2000 Server/XP/2003 Server ervaring.
En Morphine reageer volgende keer niet als je alleen kritiek levert, waar niemand iets mee kan.

[ Voor 85% gewijzigd door tdn135 op 03-05-2005 10:57 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dude.. dit is win2k geen XP.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Toch geweldig dat er mensen bestaan die zijn opgegroeid in XP :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

'Hoe heten deze dingen??' is nou niet echt een topic titel die we graag zien natuurlijk ;)
Ik pas hem even aan - let daar voortaan zelf op :)

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-04 21:43

Acheron

updatepack.nl

3 keer raden, shell32.dll?

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

msgina.dll zeg ik toch?

• Romke

Romke

Dieselhead

Topicstarter
ik zei al in de startpost dat ze in XP in shell32.dll staan....

maar ik zal eens in msgina.dll kijken...
alvast bedankt voor de hulp :)

edit:

Ik heb ze zien staan in msgina.dll, en ik kan dus als ik zin heb om uit me nest te komen beginnen met klooien :P

[ Voor 32% gewijzigd door Romke op 01-05-2005 10:20 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Let je wel een beetje op dat je msgina.dll verantwoordelijk is voor alles met het aanloggen en dat je er dus niet lichtzinnig mee moet gaan klooien zonder een goede backup te hebben? :)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

+ de standaard caveat met betrekking tot %systemroot%\system32\dllcache ;)

• Romke

Romke

Dieselhead

Topicstarter
het werkt al..

resource hacker maakt btw. automatisch een backup (msgina_original.dll) dus die backup is er sowieso.

en anders dan maakte het me geen f*ck uit, want een reinstall is zo klaar en het is m'n laptop maar, oftewel, er staat weinig interessants op

Pagina: 1