If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Bij nader inzien is het toch meer een popup..
[ Voor 33% gewijzigd door Ebayzo op 30-04-2005 21:28 ]
Default blanke hetero
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik weet dat win2k en XP beiden NT 5.X zijn, en dacht dat dat ook wel gelijk was.Morphine schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:41:
[...]
Toch geweldig dat er mensen bestaan die zijn opgegroeid in XP
Morphine ik ben echt niet alleen opgegroeid in XP, ik heb Win3.1/95/98/2000 Server/XP/2003 Server ervaring.
En Morphine reageer volgende keer niet als je alleen kritiek levert, waar niemand iets mee kan.
[ Voor 85% gewijzigd door tdn135 op 03-05-2005 10:57 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Toch geweldig dat er mensen bestaan die zijn opgegroeid in XPBackSlash32 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:38:
dude.. dit is win2k geen XP.
Ik pas hem even aan - let daar voortaan zelf op
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
maar ik zal eens in msgina.dll kijken...
alvast bedankt voor de hulp
edit:
Ik heb ze zien staan in msgina.dll, en ik kan dus als ik zin heb om uit me nest te komen beginnen met klooien
[ Voor 32% gewijzigd door Romke op 01-05-2005 10:20 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
resource hacker maakt btw. automatisch een backup (msgina_original.dll) dus die backup is er sowieso.
en anders dan maakte het me geen f*ck uit, want een reinstall is zo klaar en het is m'n laptop maar, oftewel, er staat weinig interessants op