Een tijdje terug verwijderde een kennis van me per ongeluk een word document van haar USB-stick. Ik heb het bestand terug weten te halen via een recovery-tooltje, maar sindsdien is het niet meer mogelijk om het bestand te openen in Word. Als ik het open krijg ik de volgende melding:
"De documentnaam of het documentpad is niet geldig. Probeer de volgende suggesties uit te voeren.
* Controleer de bestandsmachtigingen voor het document of het station
* Zoek het document met behulp van het dialoogvenster Bestand openen.
(C:\..\Bureaubla"
Ik heb via de MS-site dit artikel gebruikt om het probleem op te lossen, maar niets hielp. Als ik het in Wordpad open dan ben ik alle opmaak kwijt, maar is de tekst nog wel te lezen. Het staat dan echter helemaal door de war, dus er is niets meer van te begrijpen.
Als ik het document open via "Method 3: Open the File by Linking to it.", dan krijg ik de melding dat de server niet beschikbaar is.
Heeft iemand enig idee hoe het nog terug te krijgen is met de originele opmaak? Als ik die Shareware tooltjes gebruik word de helft van de tekst verwijderd, en vervangen door "demo"
"De documentnaam of het documentpad is niet geldig. Probeer de volgende suggesties uit te voeren.
* Controleer de bestandsmachtigingen voor het document of het station
* Zoek het document met behulp van het dialoogvenster Bestand openen.
(C:\..\Bureaubla"
Ik heb via de MS-site dit artikel gebruikt om het probleem op te lossen, maar niets hielp. Als ik het in Wordpad open dan ben ik alle opmaak kwijt, maar is de tekst nog wel te lezen. Het staat dan echter helemaal door de war, dus er is niets meer van te begrijpen.
Als ik het document open via "Method 3: Open the File by Linking to it.", dan krijg ik de melding dat de server niet beschikbaar is.
Heeft iemand enig idee hoe het nog terug te krijgen is met de originele opmaak? Als ik die Shareware tooltjes gebruik word de helft van de tekst verwijderd, en vervangen door "demo"
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.