Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen en na veel te vergelijken en veel gelezen te hebben zijn er eigenlijk maar 2 telefoons overgebleven die interessant zijn in de prijscategorie tot 250 euro.
Ik wil perse een Symbian telefoon, omdat ik de vele progjes gewoon erg leuk vind.

De Siemens SX1:

+ Symbian
+ Mp3 speler
+ FM radio
+ uitbreidbaar met geheugen
+ bluetooth
+ Camera

- batterij snel leeg
- stereo koptelefoonuitgang heeft een aparte aansluiting, dus je kunt er niet een andere koptelefoon op zetten
- diverse bugs
- toetsenbord layout is een beetje vaag

De Sendo X

+ Symbian
+ Mp3 speler
+ uitbreidbaar met geheugen
+ bluetooth
+ Camera

- geen FM radio
- diverse bugs

Omdat Siemens toch een bekender merk is dan Sendo, ging mijn voorkeur toch iets uit naar Siemens. Maar ik heb een mega aanbieding gezien bij Expansys, namelijk :

Sendo X Smart Phone with MP3 Player + 1GB MMC Card voor 240 euro inclusief verzenden!

Of

Sendo X Smart Phone + Dutch Keyboard voor 229 euro inclusief verzenden!

Ik weet niet of dat laatste, zo'n toetsenbord echt veel meerwaarde heeft, maar misschien kan iemand me dat vertellen die een Sendo X heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/l/l117223.jpg

Of misschien toch de Siemens, al moet ik dan weer los een geheugenkaart kopen.

Wat een moeilijke keuze! :(

Beauty is in the eye of the beerholder

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20
Koop een nokia 6600. Die heeft een nieuwere versie van symbian zodat je bijvoorbeeld tomtom kan gebruiken. Zowel op de siemens als op de sendo kan dat niet, hier kan je alleen route66 gebruiken. In ieder geval succes met je keuze!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
jobcohen schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:37:
Koop een nokia 6600. Die heeft een nieuwere versie van symbian zodat je bijvoorbeeld tomtom kan gebruiken. Zowel op de siemens als op de sendo kan dat niet, hier kan je alleen route66 gebruiken. In ieder geval succes met je keuze!
Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen en na veel te vergelijken en veel gelezen te hebben zijn er eigenlijk maar 2 telefoons overgebleven die interessant zijn in de prijscategorie tot 250 euro.
Ik wil perse een Symbian telefoon, omdat ik de vele progjes gewoon erg leuk vind.
Hij heeft voor zichzelf al bepaald dat die 2 telefoons overblijven ;)

Persoonlijk zou ik de Sendo kiezen, omdat die een geheugenkaart erbij heeft, en dat je bij de Siemens geen andere koptelefoon erop kan zetten vind ik een groot nadeel, muziek klinkt altijd slecht met de bijgeleverde oordopjes.
Of je een FM radio zo belangrijk vind moet je zelf bepalen, als ik de voordelen en nadelen van beide telefoons tegen elkaar afweeg kom ik tot deze conclusie, maar die is natuurlijk persoonlijk :)

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
De nokia 6600 is mono! Dus valt die als MP3 speler voor mij af.

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ben 1 van de eersten die een Sendo heeft gekocht en na veel ge eikel en opsturen doet ie het weer, maar ik kan hem je zeker niet aanraden. Als je nog geduld hebt zou ik voor de X2 gaan, betere specs, moet stabieler zijn (mag ik hopen) en zal rond de 200 euro bedragen. Vooral vanwege de mp3 hardware kan ik je de X2 aanbevelen. Succes met je keuze!

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 10:16
wat dacht je van de Nokia 6260? Ik zou zeker niet voor de Sendo gaan (veel te veel bugs)

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Maite schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:14:
wat dacht je van de Nokia 6260? Ik zou zeker niet voor de Sendo gaan (veel te veel bugs)
Ik heb de 6260 niet zo goedkoop kunnen vinden. :?

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 10:16
klopt is iets duurder. Heb hem bij typhone voor 307 euro gezien maar denk dat hij de meerprijs meer dan waard is.

Update: bij 06online.nl is hij 279 euro

[ Voor 16% gewijzigd door Maite op 30-04-2005 21:45 ]

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Vraag jezelf af wat je meer waard is, nu een relatief goekope foon of iets meer geld 'investeren' en een device hebben van betere kwaliteit die ook langer meegaat. De Sendo X wordt inderdaad terecht afgeraden. Het probleem is dat beginnende smartphone bedrijfjes niet genoeg ervaring hebben en dan krijg je dit soort prut telefoontjes. Met de de nieuwe Neonode n1m is het net zo. Het is een nieuwe versie van de n1, maar die heeft alleeen maar problemen gekend. Er wordt op redneo gezegd dat de n1(m) leuk als gadget is maar verder een waardeloze telefoon is. Mijn advies is dan ook om met een bekender merk in zee te gaan. Los van de goede service van Sendo, je bent veel meer geholpen met een gsm die werkt, dan zijn er ook geen meetings door het land nodig...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Pagina: 1