Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen en na veel te vergelijken en veel gelezen te hebben zijn er eigenlijk maar 2 telefoons overgebleven die interessant zijn in de prijscategorie tot 250 euro.
Ik wil perse een Symbian telefoon, omdat ik de vele progjes gewoon erg leuk vind.
De Siemens SX1:
+ Symbian
+ Mp3 speler
+ FM radio
+ uitbreidbaar met geheugen
+ bluetooth
+ Camera
- batterij snel leeg
- stereo koptelefoonuitgang heeft een aparte aansluiting, dus je kunt er niet een andere koptelefoon op zetten
- diverse bugs
- toetsenbord layout is een beetje vaag
De Sendo X
+ Symbian
+ Mp3 speler
+ bluetooth
+ Camera
- geen FM radio
- diverse bugs
Omdat Siemens toch een bekender merk is dan Sendo, ging mijn voorkeur toch iets uit naar Siemens. Maar ik heb een mega aanbieding gezien bij Expansys, namelijk :
Sendo X Smart Phone with MP3 Player + 1GB MMC Card voor 240 euro inclusief verzenden!
Of
Sendo X Smart Phone + Dutch Keyboard voor 229 euro inclusief verzenden!
Ik weet niet of dat laatste, zo'n toetsenbord echt veel meerwaarde heeft, maar misschien kan iemand me dat vertellen die een Sendo X heeft.

Of misschien toch de Siemens, al moet ik dan weer los een geheugenkaart kopen.
Wat een moeilijke keuze!
Ik wil perse een Symbian telefoon, omdat ik de vele progjes gewoon erg leuk vind.
De Siemens SX1:
+ Symbian
+ Mp3 speler
+ FM radio
+ bluetooth
+ Camera
- batterij snel leeg
- stereo koptelefoonuitgang heeft een aparte aansluiting, dus je kunt er niet een andere koptelefoon op zetten
- diverse bugs
- toetsenbord layout is een beetje vaag
De Sendo X
+ Symbian
+ Mp3 speler
+ bluetooth
+ Camera
- geen FM radio
- diverse bugs
Omdat Siemens toch een bekender merk is dan Sendo, ging mijn voorkeur toch iets uit naar Siemens. Maar ik heb een mega aanbieding gezien bij Expansys, namelijk :
Sendo X Smart Phone with MP3 Player + 1GB MMC Card voor 240 euro inclusief verzenden!
Of
Sendo X Smart Phone + Dutch Keyboard voor 229 euro inclusief verzenden!
Ik weet niet of dat laatste, zo'n toetsenbord echt veel meerwaarde heeft, maar misschien kan iemand me dat vertellen die een Sendo X heeft.

Of misschien toch de Siemens, al moet ik dan weer los een geheugenkaart kopen.
Wat een moeilijke keuze!
Beauty is in the eye of the beerholder