Ik heb een sweex broadband wireless router 11g
En mijn provider is Multikabel.
Ik heb de router aangesloten volgens het boekje
en heb daarna mijn computer (die is met een UTP kabel verbonden met de router) opgestart.
Ik heb de instellingen volgens het boekje gewijzigd dat waren deze:
* Kies een LAN verbinding en ga daar bij TCP/IP eigenschappen alles op automatisch zetten dus (IP en DNS)
*Start vervolgens de computer opnieuw op
*als dat gedaan is ga dan naar je internet browser en typ dit in: http://192.168.123.254
vervolgens zou je dan in de software van de router moeten komen.
Bij mij geeft hij dus aan dat hij de pagina niet kan vinden, terwijl alle lampjes branden op de router.
Dus wel netwerkverbinding en ook WAN verbinding, en ook de activiteit van de router brand.
Er is ook wel een cd bij geleverd, maar dat is niet om de router te installeren. Hier staan alleen maar 2 pdf. filtjes op en volgens het boekje heb ik nagekeken dat ik alle onderdelen heb.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Groetjes Jeffrey
En mijn provider is Multikabel.
Ik heb de router aangesloten volgens het boekje
en heb daarna mijn computer (die is met een UTP kabel verbonden met de router) opgestart.
Ik heb de instellingen volgens het boekje gewijzigd dat waren deze:
* Kies een LAN verbinding en ga daar bij TCP/IP eigenschappen alles op automatisch zetten dus (IP en DNS)
*Start vervolgens de computer opnieuw op
*als dat gedaan is ga dan naar je internet browser en typ dit in: http://192.168.123.254
vervolgens zou je dan in de software van de router moeten komen.
Bij mij geeft hij dus aan dat hij de pagina niet kan vinden, terwijl alle lampjes branden op de router.
Dus wel netwerkverbinding en ook WAN verbinding, en ook de activiteit van de router brand.
Er is ook wel een cd bij geleverd, maar dat is niet om de router te installeren. Hier staan alleen maar 2 pdf. filtjes op en volgens het boekje heb ik nagekeken dat ik alle onderdelen heb.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Groetjes Jeffrey