NFS5 Online de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:51
Ik zit er over te denken om NFS5 te kopen. Ik vind goede internetgameplay erg belangrijk. Zijn er hier mensen die NFS5 online spelen? En zijn er veel servers om op te spelen?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Er zijn iet echt heel veel servers maar het is zeker de moeite waard om hem te kopen en online te spelen...
Ik heb hem ook en het is echt heel erg gaaf om die spel online te spelen..

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-01 10:50

damswer

mSW - LU since 2005

en anders in een netwerk spelen. Dat doen wij altijd, en is zeker wel de moeite waard

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Verwijderd

Dit is misschien een oud topic, maar ik heb een vraagje over het verschil tussen input exchange en positional!

Positional maakt het spel speelbaar met minder hapering over netwerk, maar input exchange hapert als de ... :S? Wat zou het voordeel van input exchange dan moeten zijn?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 12:45 schreef Ro2 het volgende:
Dit is misschien een oud topic, maar ik heb een vraagje over het verschil tussen input exchange en positional!

Positional maakt het spel speelbaar met minder hapering over netwerk, maar input exchange hapert als de ... :S? Wat zou het voordeel van input exchange dan moeten zijn?
Als je een goede snelheid hebt moet je input doen, dan zie je ze wat beter rijden enzo.. tja, hoe leg je dat uit? :?
Bij NFS4 zag ik iig wel verschil ertussen.
Positional is iig beter als je via internet doet, en input als je via een snel netwerk doet. :)

🌞🍃