Meerdere A7 kaartjes op A4 papier printen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 10:37
Beste tweakers,

Ik wist niet precies in welk topic deze hoort...

Het zit zo:
Ik moet kaartjes op a7 formaat afdrukken op a4 papier. Dus totaal komen er 8 kaartjes op 1 a4 vel. De kaartjes worden daarna uitgesneden...
(Het betreft hier prijskaartjes met een titel, omschrijving en een prijs...)

Ik ben nu bezig om dynamische kaartjes te maken door midden van php. Je vult via een form text in die op de kaartjes moet komen te staan. van deze text wordt een pdf document gemaakt waarop alle kaartjes komen te staan, op a4 formaat, zodat deze in 1 keer te printen zijn. De kaartjes hebben een witte border...

Nu vraag ik me af, is er een mogelijkheid om een soort van snij lijnen (hulplijnen) op het papier te krijgen (printen)? Of bestaat er papier waarop vakjes op a7 formaat voorgedrukt zijn? :S

Misschien heeft hier al iemand ervaring mee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarmee word die pdf gemaakt? In pdf kan je ook uitstekend grafische elementen kwijt, dus je kan zo wat lijntjes printen. Andere optie: in een tekstverwerker of spreadsheetprogramma lijntjes voorprinten en dan opnieuw het papier door de printer om de pdf af te drukken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je op GoT geregistreed bent, ben jij ook een tweaker hoor :)

Maareh, dit klinkt meer als een scriptrequest dan iets dat met (overige) hardware te maken heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 30-04-2005 23:34 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.