[BUG] gerelateerde vage moderatie-scores en het vervolg.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Modbreak:topictitel aangepast.
was: Schaalbaarheid en systeemeisen Longhorn besproken

Ik vind het nogal vreemd dat ik voor het helpen van iemand een -4 powermoderatie krijg, en dat die moderatie dan ook nog eens wél "behulpzaam" word meegegeven?

Niet lullig bedoelt hoor, maar ik heb het idee dat de hele nieuwe code waarop Tweakers nu draait toch niet echt goed getest/gebugfixed is het hele moderatie systeem lijkt namelijk (zag ook in andere topics hier) in de soep te lopen. Een -4 moderatie kan, maar lijkt me niet als ik iemand iets wil uitleggen helpen daar andere dat niet doen en alleen maar zeggen dat het zo is, maar als die dan ook nog eens wél "behulpzaam" meekrijgt, wordt het wel erg vaag?

Het gaat om deze post :).

[ Voor 29% gewijzigd door botoo op 30-04-2005 18:11 . Reden: URL naar de post erbij zetten is wel zo handig dacht ik :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je hebt die PM gekregen omdat je moderatie niet op de juiste hoogte stond. Er heeft de afgelopen paar dagen een bugje in het moderatiesysteem gezeten waardoor '-1 Overgewaardeerd' het effect van een +1 had. Jij stond dus op een puntentotaal van 6 waarna de PM werd uitgevoerd. Zie ook onderstaand plaatje :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57777/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Door die bug lijkt het een -4 powermod maar effectief is het een -2.

Ik zal de topictitel aanpassen zodat iedereen makkelijk terug kan vinden dat er diverse (ogenschijnlijk vage) powermoderaties zijn door de bug.

Dit is tevens een oproep aan het powermodsquad om zoveel mogelijk bug-verkeerde moderaties te herstellen. 'Resetten' naar +1 of +2 lijkt me in de meeste gevallen een nette oplossing?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀