Beste GoTters,
Ik heb al even de zoek functie gebruikt, maar ik kon geen problemen vinden die naadloos aansloten op de mijne. 1 iemand had precies hetzelfde maar die koos meteen voor een format, dus dat topic was dicht. Vandaar even een nieuw topicje.
Ik zit met het volgende probleem, bij het opstarten krijg ik de volgende foutmelding:
Alvast bedankt voor de moeite.
Windows 2000 Pro SP4
Ik heb al even de zoek functie gebruikt, maar ik kon geen problemen vinden die naadloos aansloten op de mijne. 1 iemand had precies hetzelfde maar die koos meteen voor een format, dus dat topic was dicht. Vandaar even een nieuw topicje.
Ik zit met het volgende probleem, bij het opstarten krijg ik de volgende foutmelding:
In het event log krijg ik de volgende melding:Kan het lokale profiel niet laden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.
Als ik in de map Documents and Settings kijk zie ik daar de map Administrator, waar ik normaal mee inlog, deze is nu leeg. Al mij bestanden staan nu in de map Administrator.bak (blijkbaar is de map hernoemd) Hoe ga ik dit nu goed krijgen?Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Userenv
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 1000
Datum: 30-4-2005
Tijd: 16:48:23
Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: ZOLDER
Beschrijving:
Kan het lokale profiel niet laden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.
Alvast bedankt voor de moeite.
Windows 2000 Pro SP4
Memento mori