draadloos toetsenbord = trage opkomende letters

Pagina: 1
Acties:

• Ampora
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10-2018
mja, ik heb sinds kort een lx 300 toetsenbord (en muis,mr die gebruik ik niet) moeten kopen. (omdat m'n zus een vol glas drinken over m'n internet navigator heeft gesmost, en dan durfde ze nog beweren dat alles raar deed door een virus...)

iig, software is installed vr het toetsenbord(laatste nieuwe van de logitech site), het toetsenbord ligt minder als 30cm van m'n receiver... en toch kan ik sneller typen dan de letters op m'n scherm komen....heel ambetant :)

dusja, hoe kan ik dit oplossen? :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:48

breinonline

Are you afraid to be known?

Aangesloten via PS/2 of USB? Heb je al een andere poort getest in het geval van USB, is het toetsenbord via een hub aangesloten?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Ampora
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10-2018
moet via ps/2 aangesloten worden (volgens boekje) zit geen hub tussen ofzo :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
Ik schop deze topic even de lucht in. Ik heb dit namelijk ook. Heb een MX3100 toetsenbord/muis set gekocht en bij mij is het toetsenbord dus ook traag. Ik kan sneller tikken dan dat de letters verschijnen. Dit is ongeveer bij een rate van 500aanslagen per min en hoger. Dan ga je het merken dat je op den duur eventjes voorloopt op het toetsenbord. Waardoor komt dit?