Toon posts:

{ervaringen) acer al3201w lcd televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOT'ers,

Ik ben reeds een half jaar op zoek naar een betaalbare lcd telvisie. Goede refreshrate aka hoge Hrz. Lekker contrast en veel discussieforums afgelopen naar ervaringen van anderen.

Nu heb i alleen twee problemen, waarvan de eerste een universeel probleem, waar ik mijzelf waarschijnlijk gewoon bij neerleggen moet, zodra je iets koopt, het meteen de helft minder waard is, of dat de prijs van dat ding ineens zakt.

Maar nu het grootste probleem. Ik heb lang geaasd op de Philips 32pf9976/12. Lijkt mij de beste televisie, ondanks de beruchte zoem. Met zijn prijs net boven de 2000 als je goed zoekt en pixel plus een geweldige lcd, volgens mij,

Nu wil ik er een aanschaffen, maar er staan er ook veel voor onder de 1000 euri, een groot verschil. Nu komt over twee weken de ACER 3201W uit, maar er is nog nergens iets over bekend, ondaks dat de lokale dynabyte mij vertelde dat hij rond 16 mei geleverd gaat worden voor ongeveer 1500 euri.
Kent iemand dit type, ik heb de specificaties, maar geen ervaringen met ACER lcd's. Ook kan ik er enkel Tsjechiesche (wat een woord) site over vinden.

Wat wordt mij eigenlijk aangeraden, mijn budget is rond de 1500 euri, en ik wil graag een goede televisie met leuk beeld en geluid, en er hoeven niet al te veel aansluitingen op te kunnen. Wel in het zilver en lekker strak. Dus niet het SONY InteriArt model, raar rond

Help me aub door het bos van de lcd heen,

Advil
_/-\o_

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

Exirion

Gadgetfetisjist

De 32PF9976 en 9986 worden in hun klasse momenteel inderdaad als beste beschouwd. Zelf heb ik nu al een tijdje een 9976 staan en het valt allemaal wel mee met die zoem hoor. Als je in een hele stille kamer zit en er op gaat letten dan merk je het wel een beetje, maar bij gewoon gebruik merk je er niks van. En de gemiddelde kamerlamp met dimmer maakt meer lawaai ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein