ik heb een probleem met mijn iPod. hij is al zovaak helemaal leeg gegaan maar ik weet wel hoe dat komt. maar als ik hem dan weer laat laden. krijg ik na ongeveer 100 nummers een blauw scherm en loopt alles vast. dan moet ik alles opnieuw opstarten. heel irritant. weten jullie hier een oplossing voor ? of terugsturen naar apple ?
iPod: 4e Generatie 20 GB,
PC: Windows XP, 512 Mb werkgeheugen, 2.6 Ghz, 120 Gb harddisk.
PC: Windows XP, 512 Mb werkgeheugen, 2.6 Ghz, 120 Gb harddisk.
[ Voor 67% gewijzigd door dsonnaville op 30-04-2005 16:02 ]
Misschien je USB drivers ns refreshen?
ik gebruik fireware. maar het maakt niet uit of ik het met usb of fireware doe ! en na herstellen van de iPod doet ie het nog
Doet ie het op een andere pc wel?
En wat is fireware?
En wat is fireware?
Wat staat er op het blauwe scherm. Daaruit is nl. ook een heleboel uit af te leiden (wat de oorzaak van de crash is bijvoorbeeld
). Zie ook de Windows XP en 2000 BSOD guide.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
scherm blijft gewoon en de iPod loopt ook niet vast maar de pc. en op andere pc heb ik t niet geprobeerd. hij geeft daarna trouwens ook aan dat het bestand iTunes.exe is beschadigd. maar deinstalleer het liever niet want de bibliotheek in iTunes staat nu net goed en anders moet ik weer een heleboel liedjes gaan zoeken en de tittels ook weer opnieuw aanpassen
De titels staan niet in iTunes maar in de files zelf 
Maar buiten dat, je kan gewoon de Library exporteren en na de herinstall weer importeren
Maar buiten dat, je kan gewoon de Library exporteren en na de herinstall weer importeren
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Hoe doe je dat dan ?Oxi schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 18:22:
De titels staan niet in iTunes maar in de files zelf
Nederlands: Bestand > Bibliotheek Exporteren
Engels: File > Export Library
Engels: File > Export Library
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Heb je een aparte firewire kaart of gebruik je de poort van een Audigy geluidskaart? Dat kan ook nog iets uitmaken.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
gewoon de fireware poort die in mijn pc zat
Pagina: 1