Toon posts:

tv out prblmz

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi peepz,
ik heb een pIII@800MHz met 512mb-ram en g-force2mx44064meg-sdram.
als ik een dvd wil afspelen naar een televisie via tvout funktie dan krijg ik een heel erg vervormd beeld en geheel onherkenbaar wat er zich afspeelt op de tv als sneeuw maar dan ik kleur ongeveer.
het type scherm is standaard televisie meen ik want ik heb wel pal-b geselecteerd en andere pal-x geprobeerd maar het beeld lijkt helemaal nergens op op de moniror is het normaal beeld.
iemand een sugestie?
greeeeeeeeeeetz. |:(

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik begrijp niks van je verhaal. :?
Kan je het misschien eens even in fatsoenlijk Nederlands met leestekens zetten. 'T is hier geen ßr33z4h-forum. ;)

Is je kabel bijvoorbeeld wel goed? Daar had ik vaak last van.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Algemene gedragsregels (Netiquette)

Werkt het op een andere tv wel?

Verwijderd

Topicstarter
op een andere t.v. weet ik niet heb er niet heel veel van de kabel is deels nieuw en deels gebruikt altijd goed gebleken en svhs van de t.v. op andere pc ook wel eens gebruikt en ging toen prima de connectoren de svhs bestaat uit 3 delen zijn met tape verbonden zodat de connectoren niet los kunnen raken.
na het installeren van een vroegere driver nvidia is het t.v.out beeld zwart/wit geworden dus schiet niet erg op zo.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 16:49
Ik stel voor dat je eerst een wat meer samenhangend verhaal tikt nadat je de FAQ hebt doorgenomen :) Overigens is één topic genoeg hoor ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.