Trillian contacts

Pagina: 1
Acties:

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Topicstarter
Ik gebruik al enige tijd Trillian naar enige tevredenheid. Wat ik vantevoren ook vast wil vragen, is geen Trillian/MSN discussies :) .

Sinds enige tijd (exacte tijd weet ik niet) merkte ik op dat Trillian me geen pop-up meer geeft als iemand me heeft toegevoegd. Onhandig dus, want zo kan ik ook niet in contact komen met diegene. Ik kwam hierachter toen ik een keer op school webmessenger gebruikte en daar de melding kreeg dat een aantal mensen mij had toegevoegd, of dat wel mocht :P .

Nu wilde ik vandeweek ook iemand toevoegen en toen begon er meer ellende. Degene die ik heb toegevoegd is die sessie niet online geweest. De volgende sessie stond deze persoon nog wel in de lijst, maar als 'orphaned'. Deze zou dus geen protocol hebben gehad. Erg vaag. Dit gebeurt elke keer. Geen idee waarom dat zo is.

Overigens heb ik ook met emessenger, webmessenger en een snelle installatie van MSN 7 geprobeerd deze persoon fatsoenlijk toe te voegen, allemaal zonder resultaat. De ene gaf een error, de ander deed nagenoeg niets.

Op het moment gebruik ik Trilliand basic 3.1, maar weet niet zeker of het probleem zich al voordeed toen ik nog met versie 3.0 of 0.74 werkte.

Ik hoop dat er mensen zijn die het probleem en de bijbehorende oplossing kennen :) .

Music Addicted

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoeveel contacts heb je in je MSN? Meer dan 150? Dat vind Trillian idd niet leuk :P

* Atlas zwaait naar Boekster :w

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Topicstarter
Nee, daar had ik inderdaad al naar gekeken. Het zijn er geen 150, zoveel vriendjes en vriendinnetjes heb ik niet.

* Boekster zwaait heel hard terug naar Atlas :w

Wat overigens ook wel handig is even te melden, is dat ik ook nog eenander contact heb toegevoegd, waar helemaal geen problemen mee zijn.

Nummer 1 heeft underscores en streepjes, de tweede is plain text. Misschien dat het daar wat mee heeft te maken?

[ Voor 45% gewijzigd door Boekster op 30-04-2005 14:20 ]

Music Addicted

• MasterNL23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-08 21:47

MasterNL23

alias Japie

ik heb het zelfde probleem met trillian als iemand mij toevoegt kan ik dat niet zien.
met msn messenger krijg ik wel gewoon een venstertje dat iemand mij toegevoegt heeft.