Azureus instellen vast gesteld aantal GB

Pagina: 1
Acties:

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Ik heb Azureus geinstalleerd voor bittorrents. Nu snap ik het principe van delen wel, en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik heb dan ook een beetje gunstige upload speed van 80 kb/s ingesteld. Maar nu als ik kijk bij de statistieken van Azureus heb ik 5 GB gedownload en 26 GB geupload.
Nu ben ik alleen bang dat ik gezeik krijg met mijn ISP, de vraag is dus kan ik een bepaald aantal GB instellen dat ik kan uploaden? Ik wil wel blijven delen alleen de verhouding is zo krom op dit moment.

http://specs.tweak.to/11052

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Je moet zorgen dat je upload niet dichtslibt.

Ik heb dezelfde upload capaciteit als jou en zorg dat de maximum upload 65-70 is, dan kan je tenminste ook zelf nog lekker downloaden.

Je kan in azureus door met de rechtermuisknop op je torrent(bestand dat je aan het downloaden bent) en dan naar snelheid kan je de maximum upload snelheid voor 1 bestand aangeven.

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

Verwijderd

Zorg er gewoon voor dat je je uploadsnelheid wat meer beperkt (misschien met Netlimiter?) en dat je stopt met seeden zodra je share-ratio de 1 bereikt heeft. Zo beperkt je je geuploade gb's tot een minimum zonder *leecher* te worden.

Ik weet niet zeker of er een optie in Azureus zit dat je automatisch stopt met seeden als je ratio een bepaalde waarde heeft.

Volgens mij heeft ABC bittorrent client die op optie wel iig.